کد خبر: وزیر-بهداشت-در-مراسم-امضای-تفاهم-نامه-ب
۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۰۰

دکتر هاشمی گفت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام می تواند در حوزه سلامت منشاء اثر باشد و خدمات خوبی را نه تنها به مردم ایران بلکه به منطقه و جهان اسلام ارایه دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت  دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در این مراسم با تقدیر از اقدامات انجام شده در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در دوره ریاست دکتر مخبر گفت: احداث ۸۸ مرکز جامع سلامت و پایگاه بهداشت در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح سلامت در این مناطق کشور خواهد داشت.


وزیر بهداشت همچنین به ساخت یک بیمارستان و دو مرکز جامع خدمات سرطان توسط ستاد اجرای فرمان امام (ره) اشاره کرد و این اقدامات را مقدمه ای بر همکاری های بیشتر وزارت بهداشت با این نهاد بخصوص در مورد بیماری های خاص و صعب العلاج دانست.


دکتر هاشمی از امضای تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد به عنوان منشاء خیر یاد کرد و افزود: تفاهم نامه امروز نقش زیادی در مسیر کمک به نیازمندان دارد و در نهایت گام برداشتن در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
گفتنی است تفاهم نامه همکاری بین وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای احداث ۸۸ مرکز جامع سلامت و مرکز بهداشتی در استان سیستان و بلوچستان توسط این ستاد، صبح امروز توسط وزیر بهداشت و رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به امضا رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha