کد خبر: وزیر-بهداشت-تاکید-کردضرورت-همکاری-همه
۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۰۸

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات درمانی و بهداشتی شهر مشهد، همه ادارات دولتی، شهرداری، شورای شهر و آستان قدس رضوی باید با یکدیگر هماهنگی و تعامل داشته باشند، گفت: با همت بلند تولیت آستان قدس رضوی و رویکرد جدید این آستان، مشکلات درمانی شهر مشهد رفع خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از  آستان نیوز، ‌دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه دیدار با سید مرتضی بختیاری؛‌ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی  اظهار کرد:‌ آستان قدس رضوی در زمینه خدمات درمانی ظرفیت بسیار بالایی برای مجاوران و زائران دارد و امیدواریم با رویکرد جدید این مجموعه، شاهد فعالیت های ماندگاری در حوزه سلامت باشیم.


وی با بیان اینکه 25 میلیون زائری که طی سال به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند و مجاوران و مردم حاشیه این شهر، می توانند از خدمات درمانی این آستان مقدس بهرمند شوند،‌ اظهار کرد: شهر مشهد روز به روز در حال گسترش است، اما متاسفانه زیر ساخت های لازم در حوزه بهداشت و درمان در این شهر بسیار ضعیف است و دولت هم به تنهایی توان رفع این مشکل را ندارد. از این رو امیدورایم با همکاری موثر آستان قدس رضوی این مشکلات در شهر مشهد رفع شود.


وی افزود: خوشبختانه حجت الاسلام والسملین رئیسی؛‌ تولیت آستان قدس رضوی همت بالایی در زمینه رفع مشکلات محرومین و مستضعفین دارند و إن شاء الله با کمک آستان قدس رضوی، بخشی مهمی از این مشکلات رفع خواهد شد.


لازم به ذکر است، سید مرتضی بختیاری؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و دکتر قاضی زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با یکدیگر درباره زمینه های همکاری مشترک تبادل نظر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha