کد خبر: وزیر-بهداشتپرداخت-20هزار-میلیارد-ریال-م
۷ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۲۷

وزیر بهداشت،درمان وآموزش پزشکی گفت: 20 هزار میلیارد ریال مطالبات بیمارستان ها از سازمانهای بیمه پرداخت میشود.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری سلامت به نقل از خبر گزاری صدا و سیما، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی امروزدر جلسه با استاندار خراسان رضوی باموضوع بررسی وضعیت بهداشتی و پزشکی استان افزود : این پرداختها پس از پیگیری های رئیس جمهور برای جبران مقداری از کسری ها صورت میگیردو پرداخت ها از پایان مرداد ماه آغاز میشود.

او با اشاره به وجود ظرفیت بی بدیل آستان قدس رضوی در استان، بر لزوم جلب مشارکت این نهاد در ساخت کلینیک های مجهز درمانی در شهر مشهد تاکید کرد.

دکتر قاضی زاده هاشمی افزود: وزارت بهداشت بخشی از هزینه های ساخت و همه هزینه های فرایند تجهیز و جذب پرسنل در دو مرکز درمانی حاشیه شهر مشهد را از محل مالیات یک درصد برارزش افزوده تامین خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار خواستار تسریع در روند تخصیص بودجه بهداشت و درمان استان با هدف تکمیل طرح های نیمه تمام بیمارستانی در خراسان رضوی شد.

علیرضا رشیدیان افزود : با مساعدت وزارت بهداشت تا پایان امسال دو بیمارستان درفریمان و خلیل آباد تکمیل و تجهیز می شود.

او با بیان اینکه ارتقاء هتلینگ و خدمات بهداشتی و درمانی زمینه را برای رشد گردشگری درمانی در خراسان رضوی فراهم می کند، خواستار همراهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تغییر مکان سازمان انتقال خون به شهرک سلامت و تکمیل طرح های عمرانی این حوزه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گزارشی درخصوص مکان یابی برای ساخت دو بیمارستان 540 و 320 تختخوابی در حاشیه شهر مشهد ارائه کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته اراضی مورد نیاز از طریق مساعدت های آستان قدس رضوی و اداره کل راه و شهرسازی در پهنه شرقی و شمالی مشهد جانمایی و پروانه رایگان از طرف شهرداری صادر شده است.

محمد مقدوری افزود: 50درصد هزینه های ساخت این دو مرکز درمانی از طریق فروش زمین اعطایی دولت به استان و بقیه مبلغ مورد نیاز برای ساخت و تجهیز از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha