کد خبر: ورود-تيم-پزشكي-ويژه-هلال-احمر-به-عتبات-ع
۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۲۷

رئيس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر از اعزام تيم تخصصي پزشكي هلال احمر ايران به عتبات عاليات، به منظور ارائه خدمات امدادي به زائران در روز عرفه براي نخستين بار، خبر داد.

به گزارش خبرگزاري سلامت، دكتر سيد علي مرعشي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اينكه امسال زائري از ايران به مكه نرفته است، لذا پيش بيني ها بر اين بود كه شمار زائران ايراني در عتبات عاليات براي مراسم عرفه افزايش يابد. 

وي افزود: بر اين اساس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر براي نخستين بار تيم پزشكي و درماني خود را به منظور ارائه خدمات درماني جامع به زائران، به عتبات عاليات اعزام كرد.

رئيس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر با اعلام اعزام و ورود تيم ويژه پزشكي هلال احمر به نجف اشرف، گفت: اين تيم ويژه شامل پزشكان عمومي، متخصصان اطفال، داخلي، بيهوشي، دارويي و متخصصان اورژانس امروز وارد نجف اشرف شده و مقرر شده است تا يك تيم در مسجد كوفه مستقر شده و دو تيم پزشكي ويژه نيز در حرم امام حسين(ع) و حرم حضرت عباس(ع)، خدمات درماني لازم را به زائران ارائه دهند. 

وي همچنين گفت: به علاوه بجز گروه پزشكي ويژه، به منظور پوشش مراسم روز عرفه، تيم پزشكي يك ماهه هلال احمر كه دو روز قبل اعزام شده اند را به جاي ٣٠ نفر، ٥٠ نفره اعزام كرديم تا خدمات لازم درماني با توجه به افزايش تعداد زائران، به هموطنان ارائه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha