کد خبر: ورزش-مهمترین-عامل-پیشگیری-از-آسیب-های-ا
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۴۹
مهم ترین نتیجه همایش های مردمی فرهنگسازی برای اجرای مستمر فعالیت های ورزشی به منظور پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی، جسمی و روحی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت، صبح روز جمعه (۱۵ اردیبهشت) همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در راستای طرح ورزش و نشاط در محلات و با حضور پر شور مردم در کلاک بالا، میدان شهید اسکندری به سمت پارک جهان نما برگزار شد.

رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز با اعلام این که برنامه پیاده روی در کلاک ششمین همایش اجرا شده در محلات استان است، گفت: امروز کشورهای صنعتی به این نتیجه رسیده اند که اگر یک دلار در ورزش هزینه کنند معادل سه دلار از بزهکاری می کاهند.

مهدی محبی پیاده روی را سالم ترین و کم هزینه ترین ورزش دانست و افزود: امروز  ۱۰ درصد افراد جامعه بر اثر سیگار از بین می روند لذا ورزش سدی در مقابله با انواع بیماری ها خواهد بود و خواب زیاد تحرک و فعالیت های بدنی انسان را به حداقل رسانده و موجب سستی در انجام امور روزانه خواهد شد.

رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز با اشاره به این مهم که امروز در علم پزشکی ثابت شده است خودمراقبتی مهم ترین عامل مقابله انسان با بیماری ها است، اظهار داشت: آرامش، دوری از حرص و طمع و ورزش سه رکن سلامتی هر فرد در جامعه خواهد بود.

همچنین معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ضمن تقدیر از هیات ورزش های همگانی به واسطه برگزاری همایش های پیاده روی و …در محلات گفت: مهم ترین نتیجه همایش های مردمی فرهنگسازی برای اجرای مستمر فعالیت های ورزشی به منظور پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی، جسمی، روحی و … خواهد بود.

بهنام میرزایی افزود: سال ۹۵ برای نخستین بار در استان البرز شورای ورزش همگانی به ریاست استاندار البرز تشکیل شد و تصمیم بر این بود که دستگاه های اجرایی توان خود را برای همایش های مردمی به کار گیرند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: امروز در محلات مختلف شهرداری، هیات ورزش همگانی، پایگاه های بسیج، مساجد و مدارس درصدد اجرای همایش های مردمی بر اساس مصوبه شورای ورزش همگانی به محوریت اداره کل ورزش و جوانان و مشارکت شهرداری، شورای اسلامی شهر و روستا هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha