کد خبر: واگذاری-5-زمین-از-سوی-شهرداری-برای-ساخت
۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از واگذاری 5 زمین از سوی شهرداری تهران برای ساخت مرکز انتقال خون خبر داد و گفت: زمین ها در نقاطی که مدنظر سازمان انتقال خون بود قرار دارد و با حمایت خیرین و یکی از بانک ها امیدواریم سال آینده شاهد بهره برداری از این مراکز باشیم. 

 

به گزارش خبرگزاري  سلامت به نقل از شهرنوشت، علی اکبر پورفتح الله با اشاره به همکاری سازمان انتقال خون ایران با شهرداری تهران در راستای توسعه مراکز انتقال خون اظهار داشت: با رایزنی های صورت گرفته با شهرداری تهران، مدیریت شهری سال گذشته 5زمین را به طور رایگان در اختیار سازمان انتقال خون قرار داد و تصمیم بر آن شد تا پس از این واگذاری با مشارکت خیرین مجهزترین مراکز انتقال خون راه اندازی شود.

وی با بیان این که سازمان انتقال خون مکان زمین ها را به اطلاع شهرداری رساند و واگذاری زمین ها دقیقاً منطبق با خواسته سازمان اتفاق افتاد، افزود: زمین های مذکور در مناطق 1، 4، 5، 18 و 20 قرار دارد و پس از دریافت زمین هم با مشارکت شهروندان و یکی از بانک ها اقدامات مربوط به ساخت مراکز در تمامی زمین ها به ویژه زمین های منطقه 1 و 5 آغاز شد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران ضمن اظهار امیدواری نسبت به راه اندازی مراکز در سال آینده گفت: با مشارکت همه جانبه خیرین و سرمایه گذاری میلیاردی یکی از بانک های کشور، پیش بینی می کنیم تا سال آینده این مراکز انتقال خون در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

پورفتح الله در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش تعداد پایگاه های اهدای خون در مجاورت ایستگاه های مترو تصریح کرد: در حال حاضر پایگاه های اهدای خون در محوطه بیرونی حداقل دو ایستگاه فعال هستند. در مورد افزایش تعداد اما از آن جا که نیاز کشور در زمینه اهدای خون در حال مرتفع شدن است، نیازی به توسعه پایگاه ها نمی بینیم. به طور حتم اگر نیاز باشد در آینده در این خصوص با شهرداری وارد مذاکره می شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha