کد خبر: واکنش-چهره‌های-هنر-به-خبر-جدایی-برنج
۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱

جرج کلونی مثل بقیه مردم دنیا از جدایی دوستانش برد پیت و آنجلینا جولی توسط رسانه‌های خبری باخبر شد و گفت از این خبر دچار شوک شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، آنجلینا جولی دیروز خبر جدایی از برد پیت را دو سال پس از ازدواج رسمی‌شان اعلام کرد و ساعتی بعد برد پیت گفت از این تصمیم بسیار غمگین است.

این در حالی است که این دو مثل اعلام خبر جدایی بن افلک از همسرش جنیفر گارنر سعی نکردند تا در بیانیه‌ای مشترک و دوستانه این خبر را اعلام کنند بلکه جولی از طریق وکیلش اعلام کرد که برای سلامت خانواد این تصمیم را گرفته است.

جولی اخیرا گفته بود از روش‌های بچه‌داری همسرش و برخورد او با بچه‌ها بسیار ناراحت است و تاریخ جدایی‌شان را از ۱۵ سپتامبر اعلام کرد و سرپرستی کامل فرزندانش را خواست.

برد پیت ۵۲ ساله چند ساعت بعد اعلام کرد بسیار غمگین است و رفاه فرزندانش بیش از هر چیز برایش اهمیت دارد. او در اعلامیه‌ای که در مجله پیپل منتشر شد نوشت: مهمترین چیز این است که با فرزندانمان خوب باشیم. عمیقا از مطبوعات می‌خواهم که اجازه دهند تا آنها فضایی را که حق‌شان است، در این زمان پرچالش و سخت داشته باشند.

پدر جولی نیز ابراز تعجب کرد. جان وویت بازیگر کهنه کار گفت: باید چیز سختی اتفاق افتاده باشد که آنجلینا چنین تصمیمی گرفته است.

جرج کلونی دوست صمیمی این خانواده نیز به سی ان ان گفت: وقتی این خبر را شنیدم باورم نمی‌شد. او که برای ارایه گزارش به سازمان ملل رفته بود گفت از شنیدن این خبر خیلی متاسف است.

گفته شده برد پیت تنها روز پیش از این تصمیم و اقدام جولی از آن با خبر شده است.

این زوج ۱۰ سال با هم زندگی مشترک داشتند و به ازدواجشان دو سال پیش جنبه قانونی داده بودند.

۶ فرند آنها مدوکس ۱۵ ساله، پکس ۱۲ ساله، زارا ۱۱ ساله، شیلون ۱۰ ساله و دوقلوی کناکس و ویوین ۸ ساله هستند.

این زوج سال ۲۰۱۰ از مطبوعات به خاطر انتشار خبر دروغ جدایی شان شکایت کرده بودند.

آدل خواننده مشهور بریتانیایی دیشب در حالی که در نیویورک کنسرت داشت گفت از شنیدن این خبر دچار شوک شد. او گفت با شنیدن این خبر احساس کرد دنیا به آخر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha