عضو شورای شهر بدره در واکنش به توهین وزیر بهداشت به فرماندار بدره گفت: بجای عزل فرماندار مسؤلین حوزه سلامت را برکنار کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری سلامت به نقل از  ايلام بيدار ، هادی صی هاشمی عضو شورای شهر بدره در گفتگویی در واکتش به توهین و تهدید وزیر بهداشت به فرماندار بدره گفت: آقای وزیر بجای عزل فرماندار مسولین حوزه سلامت را برکنار کنید.

وی اظهار کرد: با کمال تاسف و در جریان سفر وزیر بهداشت به شهرستان بدره که نماینده مردم حوزه جنوب و استاندار ایلام و مدیران استانی ایشان را همراهی میکردند و با استقبال گرم مردم و مسولان این شهرستان مواجه شد فرماندار این شهرستان با توهین وزیر مواجه شد.

 

عضو شورای شهر بدره افزود: در این دیدار فرماندار مردمی ،دلسوز و شجاع این شهرستان بر اساس رسالت خویش و شخصی که از کمبودهای شهرستان مطلع است نقایص ،مشکلات و نارسایی های حوزه سلامت را تشریح  و اعلام داشت که ما حتی یک راننده آمبولانس هم نداریم.

 

هاشمی ادامه داد: در کمال ناباوری ودر انظار همه آقای قاضی زاده هاشمی فرماندار بدره را با لفظ بیشعور خطاب کرد.

 

وی در پایان تصریح کرد: اینجانب بعنوان منتخب مردم در شورای اسلامی شهرستان بدره ،توهین اخیر به فرماندار زحمت کش و شجاع این شهرستان که در جهت دفاع از حقوق مردم مورد توهین قرارگرفت را محکوم میکنم و از ایشان میخواهم سریعا نسبت به عذر خواهی از مردم شهیدپرور این شهرستان اقدام نمایید و به ایشان توصیه میکنم بجای توهین به فرماندار این شهرستان به وضعیت نارسایی ها و کمبودهای حوزه سلامت رسیدگی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha