کد خبر: هوش-مصنوعی،-ابزار-جدید-اینستگرام-برای
۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱
به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت) به نقل از انگجت، اینستگرام از عرضه دو ابزار جدید برای مقابله با قلدری و آزار و اذیت کاربران در فضای مجازی خبر داده که از هوش مصنوعی برای ارتقای عملکرد بهره می گیرد. این اولین بار است که اینستگرام از هوش مصنوعی برای هشدار به کاربران در مورد ماهیت نامناسب پیام ها و کامنت هایشان بهره می گیرد. بر همین اساس اگر کاربری مطلبی را برای ارسال در زیر پست فرد دیگری تایپ کند و هوش مصنوعی اینستگرام آن را آزاردهنده و نامناسب تلقی کند، در این زمینه به وی هشدار می دهد.

این امر به کاربر فرصت می دهد تا قبل از ارسال مطلب خود در مورد آن به دقت فکر کند و سپس تصمیم نهایی را بگیرد. اما ابزار دوم به کاربران امکان می دهد تا تعقیب کنندگان مزاحم و نامناسب را محدود کنند.کامنت ها و اظهارنظرهای تعقیب کنندگان محدود شده دیگر به صورت عمومی منتشر نمی شود، مگر اینکه خود فرد با این کار موافقت کند.

همچنین کاربران فهرست محدود شده قادر به دیدن زمان فعال بودن کاربر یا مشاهده زمان مطالعه دایرکت وی نیستند. این ابزار بخشی از تلاش های اینستگرام برای مقابله با قلدری و زورگیری آنلاین محسوب وی شود و ناشی از اعتراضات و درخواست های مکرر کاربران است.(فارس)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha