کد خبر: هنرمندانِ-شناخته-شده‌ی-ایرانی-و-بین‌
۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳

«شب‌های موسیقی بارانا» که مرداد ماه در تهران و در فضای بازِ کاخِ نیاوران برگزار شد، از بیست و یکم تا سی‌‌ام شهریور ماه در فضای بازِ بنای تاریخی بیستون کرمانشاه با حضور هنرمندانِ برجسته‌ی ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاري سلامت در این شب‌ها، شهرداد روحانی، گروه کامکارها، گروه شمس، گروه پالت به اجرای برنامه خواهند پرداخت؛ همچنین دوئت بارتولومی بیتمن برگزار خواهد شد و «سهراب پورناظری» نیز به همراه «آنتونیو ری» به اجرای برنامه خواهد پرداخت. «ری» و «بارتولومی بیتمن» از جمله هنرمندانِ بین‌المللی هستند که برای اولین بار در این مکانِ تاریخی که بزرگ‌ترین سنگ‌نبشته جهان و یکی از مهم‌ترین و مشهورترین سندهای تاریخِ بشری در آن قرار دارد، به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

هنرمندان حاضر در این شب‌ها، از نسل‌های مختلف و در سبک‌های متفاوت هستند و می‌توان آن را دومین قدمِ بخش خصوصی در ایجاد رویدادهای موسیقایی دانست و در این میان،  توجه به دغدغه‌های اجتماعی و تخصیص درصدی از فروش بلیت‌های این برنامه برای حمایتِ موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه در کنار ایجاد فضای فرهنگی و هنری از ویژگی‌های این رویداد فرهنگی - موسیقایی است.

نخستين دوره از شب‌های موسیقی بارانا با نگاهى بلندمدت و به منظور برگزارى سلسله رويدادهاى هنرى در عرصه موسيقى، مرداد ماه 1395 برگزار شد. اين مؤسسه تلاش دارد تا همچنان با مشاركت هنرمندان و بخش خصوصى اين گونه رويدادهاي هنري را تداوم بخشد. این فستیوال توسط مؤسسه‌ آفرینش هنر بارانا، شرکت کار و اندیشه و با همراهی سازمان میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha