کد خبر: هراسی-از-شفاف-سازی-نداریممسئله-گورخوا
۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۴۴

نماینده مردم رشت با اشاره به مسئله گورخوابی گفت: ما نباید از شفاف سازی در کشور هراس داشته باشیم و اگر جایی هم مشکلی وجود داشت، حل کنیم.

غلام علی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره مسئله گورخواب ها و این که رسانه های معاند نظام از آن سوءاستفاده کرده اند، اظهار داشت: ما نباید از شفاف سازی در کشور هراس داشته باشیم و اگر جایی هم مشکلی وجود داشت، حل کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان این که گورخوابی مخالف فرهنگ ما است، تصریح کرد: همیشه در کشور می گوییم به ضرر نظام است و سر همه چیز را می پوشانیم که این فرهنگ خوبی نیست. اما آن طرف قضیه، اتفاق تلخی افتاد و تعدادی در قبرستان خوابیدند که با فرهنگ ما مطابقت ندارد.

جعفرزاده ایمن آبادی یادآور شد: چند وقت گذشته یک سخنرانی از رئیس جمهور در فضای مجازی پخش شد که گفته بود چند هزار گورخواب در اروپا هستند. کاش این اتفاق نمی افتاد ولی حالا که رخ داده  است، بررسی و حل کنند.

وی با اشاره به انتخابات آتی گفت: بخشی از این مسئله این است که برخی ها برای ضربه زدن به آقای روحانی در انتخابات، این مسئله را بزرگنمایی می کنند. خواهش من این است که مسائل و منافع ملی را ببینید و از طرف دیگر این مسئله را حل کنند، چرا که  ظاهرا اینطور شایع شده که این افراد را از آنجا پراکنده کرده اند که این کار درستی نبوده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به حقوق های نجومی اظهار داشت: تمام داستان حقوق های نجومی بیست و سه میلیارد تومان است. افرادی هستند که چند هزار میلیارد تومان خورده اند ولی اسم آنها در نمی آید. بزرگنمایی بیست و سه میلیارد تومان یعنی ضربه زدن به انتخابات، که برای رضای خدا نبوده و دقیقا برای رضایت شیطان است.

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha