کد خبر: نيروي-انتظامي-فرا-رسيدن-ايام-الله-دهه-ف
۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۵۲

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با صدور بيانيه اي فرا رسيدن ايام الله دهه فجر را گرامي داشت.



به گزارش خبرگزاري سلامت  در متن اين بيانيه آمده است؛

با وزيدن نسيم رحمت الهي در طليعه فجر 57، نام بلند "روح‌الله" بر دل مشتاقان نقش بست و آواي «خميني رهبر» در حنجره ملت ايران طنين‌انداز شد.

خورشيد پرفروغي که راه و رسمش، روشنايي بخش مسير حقيقت و شکننده کنگره 2500 ساله سلطنت شاهنشاهي بود، محبتش سراسر ايران را به سيل خروشاني از جمعيت مبدل ساخت تا پير و جوان با حضور در خيابان‌هاي به تسخير در آمده توپ و تانک، فرياد "مرگ بر شاه" را در مکتب امام و مدرسه‌اي به وسعت ايران،سر دهند.

نهضت اميدآفريني که از قيام 15 خرداد 42 آغاز شد و در پرتو " توکل و ايمان به خدا " و با سرخي خون جواناني از تبار سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) به بار نشست.

12 بهمن 57؛ نويدبخش طلوع فجري بود که يادآور بي‌نظيرترين استقبال تاريخ است؛ استقبالي که به برکت قيام الهي در 22 بهمن، ارمغان‌آور "استقلال، آزادي،جمهوري اسلامي" شد.

در 12 بهمن 57 روشنايي در دل تاريکي درخشش گرفت؛ عصر جاهليت "متمدن و کهنه" به پايان رسيد و نور پاک اسلام با ورود امام (ره) در جان‌هاي به خواب رفته دميده شد و کاخ هاي ظلم و ستم فرو ريخت.

در اين بيانيه با بيان اينکه انقلاب اسلامي ايران در امتداد عاشورا شکل گرفت، آمده است ؛ انقلاب اسلامي ايران ريشه در عقايد عاشورايي‌ دارد، اين انقلاب شکوهمند تنها يک رخداد تاريخي نيست؛ بلکه يک حادثه ريشه دار فرهنگي-عقيدتي است و هر سال که مي‌گذرد تلاش دشمنان براي منزوي کردن آن، افزون تر مي شود غافل از اينکه مضمون و محتواي عاشورا، منزوي شدني نيست.

انقلاب اسلامي در عصري به بار نشست که فرهنگ" استعمار " و "استکبار" برتمام جهان سايه افکنده بود و امام خميني ( ره ) با الگو گيري از روش و منش پيامبر و انبياء اين انقلاب را به ثمر رساند.

در بخش ديگري از اين بيانيه تاکيده شده است : آنچه انقلاب اسلامي ايران را از همه اين انقلاب ها متمايز مي کند، نقش والاي" ولايت فقيه و رهبري" است که از اهداف و آرمان هاي انقلاب با روشنگري، درايت و بصيرت صيانت کرد و راهنماي مردم در طي مسير آرماني انقلاب مي باشد و امروز به برکت هدايت هاي داهيانه مقام معظم رهبري، انقلاب اسلامي و حقيقت "بيداري اسلامي" در سراسر جهان به عنوان نهضتي اميد بخش در جريان و حرکت است.

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مقام معظم رهبري حضرت آيت الله امام خامنه اي ( حفظ الله ) و تبريک ايام الله دهه فجر آورده است ؛ چون هميشه با پيروي از ولي فقيه در راه حفظ و دفاع از آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي و خدمتگزاري به مردم قدر شناس و بصير ايران اسلامي کماکان با کمال افتخار اداي وظيفه خواهيم نمود و همگام با ملت ولايت مدار ايران اسلامي بار ديگر با حضور پرشکوه در راهپيمايي 22 بهمن، "وحدت" و "اقتدار انقلابي" را به نمايش خواهيم گذاشت. #

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha