کد خبر: نماینده-مردم-کردکوی-در-مجلس-به-سلامت-خ
۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲

نماینده مردم کردکوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات بهداشتی درمانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: کارهایی که بعد از انقلاب در حوزه سلامت و بهداشت انجام شده است، واقعا چشمگیر است. یک بیمارستان هم در شهر گمیشان که شهر مرزی بوده و بسیار محروم است، در حال احداث بوده که کلینیک تخصصی خواهد بود.

رامین نور قلی پور نماینده مردم کردکوی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري سلامت  درباره امکانات و خدمات بهداشتی درمانی این دهه از انقلاب اسلامی شهرهای حوزه انتخابیه با پیش از انقلاب، اظهار داشت: خدماتی که انجام می شود به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.  برای مردم منطقه و به ویژه در مناطق روستایی و به خصوص برای خانم ها، خدمات خوبی ارائه می شود و بیمارستان هایی احداث شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: در منطقه ما در شهرها بیمارستانی وجود نداشته است که بعد از انقلاب خدا را شکر، الان در حوزه انتخابیه که چهار شهرستان وجود دارد، در حال حاضر حدالقل چهار بیمارستان داریم.

نور قلی پور با اشاره به احداث یک بیمارستان در شهر گمیشان، گفت: یک بیمارستان هم در شهر گمیشان که شهر مرزی بوده و بسیار محروم است، در حال احداث بوده که کلینیک تخصصی است. زیر ساخت های آن در حال مهیا شدن است، زمین اخذ شده و همچنین  مجوز آن از وزارتخانه گرفته شده که ان شالله بیمارستان 64 تختخوابی احداث شود. در واقع کارهایی که بعد از انقلاب در حوزه سلامت و بهداشت انجام شده است، واقعا چشمگیر است.

كدخبرنگار41055

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha