کد خبر: نمایشگاه-تجهیزات-دندانپزشکی-برپا-می-ش
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۳۷

نمایشگاهی از تجهیزات دندانپزشکی در حاشیه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، آزمایشگاهی و صنایع دارویی (ایران هلث) با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت و موسسه داخلی و خارجی و در فضایی بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

هدف از این نمایشگاه که دومین رویداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت در منطقه است و هر ساله با حضور جمع زیادی از شرکت های توانمند داخلی و خارجی برپا می شود. این نمایشگاه در حاشیه پنجاه و ششمین کنگره سراسری انجمن دندانپزشکی ایران برگزار خواهد شد.

 

برگزاری ۵۰ کارگاه عملی در کنگره دندانپزشکی ایران

در پنجاه و ششمین کنگره انجمن دندانپزشکی ایران بیش از ۵۰ کارگاه عملی برگزار می شود.

کارگاه های عملی در دو بخش افزایش مهارت های عملی و آشنایی با برندهای مهم محصولات دندان پزشکی در چهار سالن برگزار خواهد شد. تنظیم اکلوژن در ایمپلنت های دندانی، نحوه ساخت پست های ریختگی، تراش و قالب گیری دندان ها جهت رستوریشن های قدامی، بلیچینگ و آشنایی گام به گام با ونیرهای سرامیکی، عوارض تنباکو در دندان پزشکی، دندان پزشکی دیجیتال، آموزش استفاده از روتاری در درمانهای اندو، چگونگی استفاده از فایبر پست بخشی از عناوین کارگاههای عملی این دوره از کنگره خواهند بود.

 

پنجمین حضور رئیس FDI در کنگره انجمن دندانپزشکی ایران

در پنجاه و ششمین کنگره سالانه انجمن دندانپزشکی ایران که امسال با نام اکسیدا ۵۶ برگزار خواهد شد، برای پنجمین بار رئیس FDI  در تهران حضور خواهد یافت.

در دوره های گذشته دکتر برتن کانراد، دکتر داسیلوا، دکتر ونگ و دکتر ویانا به عنوان روسای FDI حضور داشتند. در این دوره نیز دکتر اسکات در افتتاحیه اولین کنگره منطقه ای FDI  همزمان با اکسیدا ۵۶  سخنرانی خواهد کرد.

FDI به عنوان نماینده اصلی بیش از یک میلیون دندانپزشک در سراسر جهان، سیاست های سلامت را تکامل می بخشد و برنامه های آموزشی را ادامه می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha