کد خبر: نماينده-مردم-تهران-در-مجلس-در-گفتگو-با-س
۷ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی هوا، گفت: برای این که معضل اساسی محیط زیست را که می تواند آلودگی هوا، آب یا خاک باشد، حل شود، باید سطح سازمانی سازمان محیط زیست از سطح دولت فراتر رود.

پروانه مافی نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره راه کارهای کاهش آلودگی هوا، اظهار داشت: در بحث آلودگی هوا، دستگاه های مختلفی دخالت دارند، به عبارتی یک دستگاه یا دو دستگاه نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سازمان حفاظت محیط زیست هم دستگاهی در سطح دولت است و تسلطی بر دستگاه هایی که حاکمیت و خارج از نهاد دولت هستند، ندارد. در نتیجه به نظر بنده برای این که معضل اساسی محیط زیست را که می تواند آلودگی هوا، آب یا خاک باشد، حل شود، باید سطح سازمانی سازمان محیط زیست از سطح دولت فراتر رود. چرا که بتواند در نهادهایی که در حاکمیت هستند، تعامل بهتری داشته باشد و مصوباتش از آن میزان برخوردار باشد.

مافی درباره بودجه سازمان محیط زیست برای آلودگی هوا، تصریح کرد: بودجه آن هم کم است. بودجه ای که سازمان محیط زیست برای این معضل مهم ملی داده، بسیار بسیار کم است و باید در افزایش بودجه به آن توجه شود.

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha