کد خبر: نشست-بررسی-پیشرفت-طرح-ادغام-خدمات-طب-سن
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹

نشست بررسی روند پیشرفت کار و هم‌انديشى در خصوص راهكارهاى مرتبط با مشكلات احتمالى برای اجراى طرح ادغام خدمات تایید شده طب سنتى در نظام سلامت كشور، به همت دفتر طب سنتی ایرانی- اسلامی، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري سلامت در آغاز این نشست که با حضور مسئولان و مديران گروه گسترش دانشگاه‌های منتخب برای اجرای آزمایشی طرح ادغام خدمات تایید شده طب سنتی در نظام سلامت کشور در حکمت‌سرای طب ایرانیان برگزار شد، دکتر محمود خدادوست، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب سنتی ایرانی- اسلامی وزارت بهداشت، براهميت اجراى این طرح و ضرورت پيگيرى آن تا حصول نتيجه نهايي، تاکید کرد.

وی گفت: تنها راه توسعه طب سنتی ایرانی به صورت قانون‌مند و منطقی، ادغام آن در نظام سلامت کشور است.

در ادامه نشست، مسئولان و مديران گروه گسترش در دانشگاه‌هاى منتخب، به ارائه گزارش روند پيشرفت اجرای طرح در هر یک از دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداختند و در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخی در خصوص راهكارهای مرتبط با مشكلات احتمالی برای اجرای این طرح برگزار شد.

گفتنی است، طرح ادغام خدمات تایید شده طب سنتي در نظام سلامت کشور، با هدف تلاش برای اصلاح باورها و نگرش عمومی از طب سنتی و ترویج سبک زندگی سالم و اصول سالم زیستن، سال گذشته به صورت آزمایشی در 9 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی كرمان، فسا، شهيدبهشتي، مشهد، کاشان، همدان، مازندران، گلستان و بابل آغاز شد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha