کد خبر: نخستین-سمینار-یک-روزه-کانسر-پانکراس-در
۴ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۵۰

 نخستین سمینار یک روزه کانسر پانکراس ب هفتم مرداد ماه در پژوهشکده بیماریهای گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت دکتر امیر صادقی دبیر علمی این سمینار ضمن اعلام این خبر هدف از برگزاری سمینار مذکور را آشنایی با اپیدمیولوژی،تظاهرات بالغین و تازه های درمان دارویی و آندوسکوپیک کانسر پانکراس ذکر کرد.

این عضو هیات علمی پژوهشکده بیماریهای گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در ادامه گفت: این سمینار از امتیاز بازآموزی برای مشمولان برخوردار است و گروههای هدف آن تمامی فوق تخصص و متخصصین گوارش، فوق تحصص و متخصصین بیماریهای عفونی،فوق تخصص خون،متخصصین بیماریهای کودکان،متخصصین کودکان،متخصصین رادیولوژیست،متخصصین آسیب شناسی،متخصصین بیماریهای داخلی،پزشکان عمومی،پزشکان عمومی شاغل در طرح خانواده هستند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در این سمینار برای مشمولان رایگان است و افراد با مراجعه به سامانه آموزش مداوم جامعه پزشکی به نشانیwww.ircme.ir می توانند در این برنامه آموزشی با شناسه 79947ثبت نام کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه کنگره به نشانی بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان شهید اعرابی، پژوهشکده بیماریهای گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی مراجعه کرده یا با تلفن 22432526 تماس حاصل کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha