کد خبر: نامه-متفاوت-جهادگران-به-سردار-نقدي
۱ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۵۰

برادري كه لباس خاكي به تن داري! شرح خدماتت به بسيج و تبيين شخصيت جهادي ات را به فرصتي بهتر موكول مي كنيم، همچنان كه نقدهاي وارده و آسيب شناسي اين دوره 7 ساله را به لختي ديگر وا مي گذاريم. در اين فرصت بگذار يادي كنيم از يادگاري مهمي كه تو در بسيج سازندگي براي جهادگران باقي گذاشتي كه همان ريل گذاري براي حضور جهادگران در عرصه اقتصاد مقاومتي است.

به گزارش خبرگزاری سلامت، جمعي از فعالان گروه هاي جهادي كشور طي نامه اي به سردار محمد رضا نقدي و از زحمات و تلاش هاي او در كسوت رياست سازمان بسيج مستضعفين تقدير كردند. متن كامل اين نامه در ادامه آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

 برادر بسيجي و فرمانده رشيد و انقلابي سردار محمد رضا نقدي

 با تقديم سلام و تحيات

 در ابتدا خواستيم بهانه نگارش اين مرقومه را «نه خسته» گفتني به آن برادر بسيجي فرض كنيم، اما به زودي دريافتيم كه كاري است عبث. به راستي چگونه مي توان در محضر آن فرمانده بسيجي كه طي 7 سال خدمت، شب را از روز نشناخت سخن از خستگي به ميان آورد؟! مگر ماهي از غوطه ور شدن دائمي در دريا خسته مي شود؟! پس اي برادر بسيجي 55 ساله! فرضمان را اينگونه اصلاح كرديم كه قرار است «خدا قوتي» بگوييم بر دست و بازو و اراده ات.

 ذهن با مرام و معرفت بسيجي جماعت هرگز خاطره شيرين دوران آن فرمانده فروتن و خاكي را فراموش نمي كند، فراموش نمي كنيم كه محمدرضا نقدي در برابر بسيجيان خاضع و خاكسار و در برابر مستكبران داخلي و خارجي سركش و ستيزه جو بود، فروتني ات در برابر بسيجيان تحت امر و دندان قروچه ات مقابل مستكبران داخلي و خارجي يادآور فرهنگ ناب و متاسفانه اين روزها نايابِ سرداران شهيد خميني كبير در دفاع مقدس بود.

 راستي سرادر! تكليف نواحي و حوزه هاي بسيج كه معلوم است، اما خودمانيم، در ايران پايگاه مقاومت بسيجي هم باقي مانده كه به آن سر نزده باشي و پاي درددل و عتاب و حساب كشي هاي تند و تيز بسيجيانش ننشسته باشي؟! باور ما اين است كه ساده زيستي مثال زدني و اين حجم كم نظير از فعاليت شبانه روزي يك مقام عالي رتبه نظامي در ششمين دهه زندگي جز به پشتوانه ايمان عميق به ارزشهاي انقلاب خميني (ره) و برخورداري از فرهنگ جهادي ميسر نمي شود.

 برادري كه لباس خاكي به تن داري! شرح خدماتت به بسيج و تبيين شخصيت جهادي ات را به فرصتي بهتر موكول مي كنيم، همچنان كه نقدهاي وارده و آسيب شناسي اين دوره 7 ساله را به لختي ديگر وامي گذاريم. در اين فرصت بگذار يادي كنيم از يادگاري مهمي كه تو در بسيج سازندگي براي جهادگران باقي گذاشتي كه همان ريل گذاري براي حضور جهادگران در عرصه اقتصاد مقاومتي است.

ثمره گره خوردن همت هاي جهادي با نظريه اقتصاد مقاومتي در بستر بسيج سازندگي طي 3 سال گذشته ايجاد بيش از 200 هزار شغل مستقيم بدون كمك دولت در سراسر ايران بود. حضور همت هاي جهادي در عرصه اشتغالزايي و اقتصاد مقاومتي بذري مبارك بود كه خيلي زود به نهالي افتخار آميز تبديل شد و ان شاء الله طي سال هاي آتي بركات و ثمرات آن كام همه ملت ايران را شيرين خواهد كرد.

 با هدايت و پيگيري مستمر آن برادر بسيجي بود كه صدها گروه جهادي رويكرد اشتغالزايي در مناطق محروم را در كنار ارائه خدمات عمراني در پيش گرفتند و چه زود هم به بار نشست و ثمر داد. راه اندازي قرارگاه مركزي اردوهاي جهادي و قرارگرفتن عالي ترين مقام بسيج در راس آن حاوي پيامي دلگرم كننده براي جهادگران و نشان از اهتمام شما به برگزاري هرچه بهتر اردوهاي جهادي و نيز زمينه سازي براي حضور همه اقشار با سلايق گوناگون در عرصه سازندگي ايران عزيز بود.

 پيشرو بودن بسيج در عرصه اقتصاد مقاومتي و برخوردار شدن اين نهاد انقلابي از برنامه عملي دقيق و علمي براي اشتغالزايي در كشور آن هم در برهه اي كه جنگ اقتصادي مهمترين دغدغه رهبري عزيز انقلاب را تشكيل مي دهد، افتخاري بزرگ و شيرين است كه با تلاش آن فرمانده دوست داشتني و ياران بسيجي اش در سراسر كشور محقق شده است.

 سردار عزيز و صميمي! به شما كه تا هميشه فرمانده قلوب بسيجيان هستي، خدا قوت مي گوييم و برايت در سنگر جديد آرزوي توفيق و سلامتي داريم.

 جمعي از جهادگران و فعالان گروه هاي جهادي سراسر كشور

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha