کد خبر: نارسايي-احتقاني-قلبي-تا-شيريني-عسل
۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۸:۳۰

شبكه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 15 آذر ماه، در برنامه های خود به موضوعاتی از قبیل تجربه تبعیض در مدرسه، بیماری های روماتولوژي، تغذیه و سبک زندگی سالم  و ... خواهد پرداخت.

به گزارش رخبرگزاری سلامت، برخی از عناوین و موضوعات برنامه های این شبكه رادیویی در روز دوشنبه به شرح زیر است:
«غذا سلامت زندگی» عنوان برنامه ای از گروه تغذیه و سلامت است كه از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به مدت ۳۰ دقیقه با حضور گلبن سهراب، دکترای تغذیه موضوع «ماهی ها و شیوه پخت درست» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه «دارچين» كاری از گروه تغذيه و سلامت، از ساعت 19 و 5 دقیقه با حضور آراسب دباغ مقدم، دکترای بهداشت مواد غذایی؛ مهندس حدادی، کارشناس صنایع غذایی و منصور رضایی، دکترای تغذیه به موضوع «تغذیه و سبک زندگی سالم» می پردازد.

برنامه «خونه زندگی» كاری از گروه خانواده، از ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه با حضور دکتر مریم فرضی، روانشناس به موضوع «فرزند پروری: تجربه ی تبعیض در مدرسه» می پردازد.

«نیم نگاه» عنوان برنامه ای از گروه تغذيه و سلامت است كه از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه با حضور عباس عباسی، مدیرکل نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی؛ دکتر رستگار، رییس آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو؛ و هاشمی، تولید کننده عسل موضوع «به شيريني عسل به تلخي تقلب!» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه «مجله پزشکی»  كاري از گروه بهداشت و تندرستی از ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه با حضور دكتر موسي كرمي خراط، متخصص قلب و عروق به موضوع «نارسايي احتقاني قلبي» می پردازد.

«سپهر دانش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی است كه از ساعت ۲۲ به مدت ۱۲۰ دقیقه با حضور دكتر جوادي پروانه، فوق تخصص روماتولوژي به بررسی «موردی بیماری های روماتولوژي» می پردازد.

برنامه «رنگین کمان» كاری از گروه بهداشت روان از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه با حضور دکتر مینا پورفرخ، روانشناس و مشاور خانواده به موضوع «چرا آدم‌ها شغل‌های متفاوت دارند؟» خواهد پرداخت.

«یادداشت های روزانه من» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی از ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه به مدت ۲۰ دقیقه با حضور دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس به موضوع «ایجاد انگیزه با خلاقیت» می پردازد.

يادآور مي شود برنامه های شبكه رادیویی سلامت، به صورت ۲۴ ساعته، از موج اف . ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha