کد خبر: معاون-عمليات-ناجاتوانايي-اپراتورهاي-110
۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲

معاون عمليات نيروي انتظامي بر استفاده از تکنيک هاي مددکاري و مشاوره از سوي اپراتورهاي پليس 110 تاکيد کرد و گفت: اپراتور ها بايد همانند يک مشاور زبده و کاردان جهت القاء حس آرامش و اطمينان در ذهن تماس گيرنده، عمل نمايند.
 

به گزارش خبرگزاري سلامت  سردار "سيد حسن بتولي" در حاشيه بازديد از مرکز مانيتورينگ، سايت پليس 110 و سامانه AVLS معاونت عمليات فرماندهي انتظامي استان البرز، به اهميت نقش مرکز فوريت هاي پليسي 110 به عنوان نخستين پل ارتباطي افراد حادثه ديده با پليس اشاره کرد و گفت: توانايي اپراتورهاي اين مرکز در القاء آرامش به تماس گيرندگان با استفاده از تکنيک هاي مددکاري و مشاوره نقش بسزايي دارد.

معاون عمليات ناجا بيان داشت: اپراتور ها علاوه بر عمل به وظايف قانوني خود بايد همانند يک مشاور زبده و کاردان جهت القاء حس آرامش و اطمينان در ذهن تماس گيرنده مبني بر اقدام موثر و لازم از سوي پليس، عمل کنند. اگر احساس رضايتمندي در مردم وجود نداشته باشد تمام تلاش ما حتي در زمان رسيدن به نتيجه مطلوب از نظر رواني بي اثر خواهد بود.

سردار بتولي همچنين از مرکز AVLS راه اندازي شده در استان البرز بازديد و از نزديک عملکرد اين سيستم را مشاهده کرد. سيستم AVLSدر مرحله نخست براي برقراري تماس امن با واحد هاي گشتي و سپس رديابي و نظارت بر اين واحدها توسط متخصصان داخلي طراحي شده و هم اکنون در مرحله تست و بهره برداري در استان البرز است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha