کد خبر: مصوبات-مجلس-حائز-اهمیت-استنمایندگان-ب
۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰

نماینده‌ای که با هزینه در حوزه سلامت و آموزش و پرورش موافق نباشد و آن را سرمایه‌گذاری نداند، قطعا برای پیشرفت کشور مثمرثمر نخواهد بود.

خبرگزاری سلامت- حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای؛ این همان مساله ای است که مقام عظمای ولایت بارها بر آن تاکید داشته‌اند و اصناف و احزاب نیز طی بیانیه‌هایی، مردم متدین ایران اسلامی را به حضور در پای صندوق‌های رای برای خلق حماسه‌ای در هفتم اسفند ماه 94 فراخوانده‌اند.
اما انتخابات آغاز کار است؛ آنچه نمایندگان مجلس دهم در قالب قانون تصویب می‌کنند، حائز اهمیت است که در این میان می‌توان به حوزه سلامت به عنوان شاه کلید بسیاری از بخش‌ها اشاره داشت.
دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری سلامت گفت:  مردم با آگاهی کامل به افرادی رای بدهند که حامی حوزه سلامت باشند.
وزیر بهداشت با اشاره به مشکلاتی که در اجرای طرح تحول سلامت و نیز انتقاداتی که به آن وارد شد، خاطرنشان کرد: شایسته است نمایندگان حامی اجرای این طرح باشند تا شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.
وی با بیان این‌که لازم است قوانینی وضع شود که سلامت در راس برنامه‌های کشور قرار گیرد، تصریح کرد: کشوری در مسیر توسعه گام برمی‌دارد که نیروی انسانی سالم داشته باشد. بنابراین نماینده‌ای که با هزینه در حوزه سلامت و آموزش و پرورش موافق نباشد و آن را سرمایه‌گذاری نداند، قطعا برای پیشرفت کشور مثمرثمر نخواهد بود.

رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو نیز ابراز امیدواری کرد با توجه به این‌که سلامت جزء اولویت های دولت است، مجلس نیز حامی سلامت باشد.
دیناروند تاکید کرد: کاهش پرداخت هزینه‌های درمانی از جیب مردم از مسائلی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشته‌اند و با اجرای طرح تحول سلامت این مهم تا حدودی محقق شده است.
رئیس سازمان غذا و دارو در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی قانون‌گذار است و ما در تعامل با مجلس وظایف خود را انجام می‌دهیم.
دیناروند خاطر نشان کرد: جایگاه مجلس نیز به گفته امام خمینی (ره) مشخص است و در رأس امور است و تحلیل ما در مورد مجلس گذشته و آینده تفاوتی ندارد و جاهایی که نقاط قوت است حمایت و تشکر می‌کنیم و در جاهایی نیز که ضعف است، نظرات خود را ارائه می‌دهیم.

کد خبرنگار: 41025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha