کد خبر: مشخص-شدن-اسامی-نماینده-های-کمیسیون-بهد
۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹

دقایقی پیش و پس از رای گیری، تعدادی از نماینده های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عضو شوراها و هیئت های مختلف شدند که به صحن مجلس معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت، کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در سیستم ها، مراکز دولتی و حاکمیتی اعضای ناظر دارند. دقایقی پیش پس از رای گیری، اسامی 14نفر از نماینده های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که در 9 شورا و هیئت قرار گرفتند، مشخص که به صحن مجلس معرفی خواهند شد و بعد از رای آوردن در صحن، در این شوراها عضویت پیدا می کنند.

اسامی نماینده هایی که در شوراها و هیئت های مختلف رای آورده و به صحن مجلس معرفی خواهد شد، به ترتیب زیر است:

شورای ملی ایمنی زیستی ابوالفضل سروش، شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی عباسعلی پوربافرانی،ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات منوچهرجمالی و ذبیح نیک فر لیالستانی، شواری عالی سلامت و امنیت غذایی همایون هاشمی و محسن علیجانی زمانی، شواری عالی نظام پزشکی همایون یوسفی و احمد همتی، شورای عالی نظام پرستاری حیدرعلی عابدی، هیئت امنای صرفه جویی ارزی بهروز بنیادی، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی محمد حسین قربانی، یعقوب شیویاری و احمد حمزه

همچنین اکبرترکی از نماینده های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون اصل 90 شد که  احتیاج به رای آوردن در صحن مجلس نداشته و وی عضو کمیسیون بهداشت و  درمان در کمیسیون اصل 90 خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سلامت، اعضای کمیسیون تلفیق برنامه و احتمالا کمیسیون بودجه در روزهای آتی معرفی خواهند شد.

کدخبرنگار 41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha