کد خبر: مردم-قلباً-پشتیبان-ورزشکاران-المپیکی
۴ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۵۷

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران قلباً پشتیبان ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ هستند، گفت: مطمئناً کار شما در میادین ورزشی بین المللی سخت خواهد بود.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، دکتر علی لاریجانی عصر امروز (دوشنبه 4 مرداد) ضمن حضور در مجموعه ورزشی آزادی و بازدید از اردوی آماده سازی تیم های ورزشی اعزامی به المپیک با ورزشکاران رشته های وزنه برداری و کشتی دیدار کرد.

براساس این گزارش رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با ورزشکاران وزنه بردار کشورمان ضمن ابراز علاقه مندی از حضور و دیدار چهره به چهره با ورزشکاران و قهرمانان گفت: کار سختی در میادین ورزشی در پیش دارید اما مطمئناً نتایج آن برای کشور، خانواده و همه ملت ایران پرارزش است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمرین امروز شما ورزشکاران نشان از آمادگی جسمانی و روحیه ای شاداب است، تصریح کرد: امیدوارم با دست پر از مسابقات المپیک به کشور بازگردید.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و فراکسیون ورزش، پشتیبان ورزشکاران خواهند بود، اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی اردوها، انشالله موفقیت خواهید شد.

دکتر لاریجانی در دیدار با کشتی گیران اعزامی به المپیک نیز با بیان اینکه این رشته ورزشی ریشه در تاریخ و فرهنگ ایران دارد، گفت: امیدوارم با به دست آوردن مدال های مختلف موجب خوشحالی مردم شوید.

رئیس قوه مقننه کشورمان با بیان اینکه پس از بازگشت شما از مسابقات المپیک نیز با شما دیداری خواهیم داشت، بیان کرد: امیدوارم از این مسابقات سرافراز به میهن اسلامی بازگردید.

در این بازدید محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن یادآوری اینکه ایران اسلامی 14 دوره در مسابقات المپیک حضور داشته است، گفت: این مهم در مقایسه با قبل از انقلاب دستاوردی بزرگ محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مراحل آماده سازی تیم های ورزشی به خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: خوشبختانه به لحاظ کسب سهمیه در سال جاری توانستیم رکورددار کسب سهمیه شویم.

این عضو کابینه دولت یازدهم با بیان اینکه علی رغم محدودیت هایی که در تامین بودجه های ورزشی وجود داشت، توانستیم تمامی اعتبارات این حوزه را تخصیص دهیم، ادامه داد: خوشبختانه کمک های همه جانبه ای صورت گرفته و مجموعه اعزامی به المپیک دارای هماهنگی خوبی است.

گودرزی ضمن ابراز امیدواری از کسب مدال توسط ورزشکاران در مسابقات المپیک 2016 ریو تصریح کرد: رشته هایی مانند کشتی، وزنه برداری، تکواندو و... براساس پیش بینی ها امکان کسب مدال دارند.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور نیز ضمن قدردانی از حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی نمایندگان در سالن تمرین وزنه برداران اعزامی به المپیک گفت: خوشبختانه وزنه برداران کشورمان دارای آمادگی جسمانی خوبی هستند و توانسته ایم با کسب 5 سهمیه در مسابقات المپیک 2016 حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه توانمندی پزشکان ورزشی کشورمان موجب شد تا بهداد سلیمی نیز در مسابقات المپیک حضور داشته باشد، گفت: خوشبختانه ورزشکاران با توجه به امکانات محدود توانسته اند به اوج آمادگی برسند.

مرادی در ادامه از حمایت همه مسئولان خصوصاً مجلس شورای اسلامی، از ورزشکاران تقدیر کرد.

شایان ذکر است در این دیدار از سوی فدراسیون وزنه برداری کشورمان، لوح یادبودی به دکتر لاریجانی اهدا شد.

در حاشیه دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با وزنه برداران اعزامی به مسابقات المپیک، بهداد سلیمی ضمن تقدیر از حضور دکتر لاریجانی و تعدادی از نمایندگان مجلس جهت دیدار چهره به چهره گفت: مسئولان متعددی برای بازدید از اردوها حضور در جمع ورزشکاران پیدا می کنند، اما حضور شما بمب روحیه برای ورزشکاران بود.

گفتنی است دکتر لاریجانی با وزنه برداران تیم ملی جوانان کمتر از 18 سال نیز دیدار کرد و آنها را آینده داران ورزش ایران دانست.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ضمن تقدیر از دکتر لاریجانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت حضور در محل تمرینات ورزشکاران با اشاره به اینکه تیم کشتی فرنگی و آزاد کشورمان طی چند روز آینده به مسابقات المپیک اعزام خواهند شد، گفت: کشتی گیران در سال های مختلف زحمات زیادی کشیدند تا بتوانند در مسابقات المپیک حضور پیدا کنند و 11 ماه در طول یک سال را به صورت شبانه روزی به تمرین پرداخته اند.

دکتر علی لاریجانی در حاشیه بازدید از اردوی آماده سازی تیم های ورزشی اعزامی به المپیک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها اقدامات خوبی را جهت آمادگی ورزشکاران برای اعزام به مسابقات المپیک انجام داده اند، گفت: خوشبختانه وضعیت ورزشکاران امیدوارکننده است و آنها از لحاظ جسمی و روحی وضعیت خوبی دارند.

وی با بیان اینکه امید زیادی به مدال آوری ورزشکاران اعزامی به المپیک وجود دارد، افزود: مجلس شورای اسلامی تلاش کرده در راستای حمایت از ورزشکاران، بودجه مربوط به وزارت ورزش و جوانان را افزایش دهد و امکان تخصیص درصدی از منابع بخش های مختلف کشور را به وزارت ورزش فراهم کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم با بهبود شرایط کشور در آینده نیز به عرصه ورزش کشور کمک بیشتری کنیم، تصریح کرد: اقدامات فعلی کفایت نمی کند اما با توجه به شرایط سخت تمام تلاش جهت حمایت از ورزشکاران انجام شده است، زیرا استعدادهای خوبی در حوزه ورزش قهرمانی وجود دارد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha