کد خبر: مد-هم-می‌تواند-حجاب-بانوان-را-کامل-ک
۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۲۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: با مد می‌توانیم حجاب بانوان را تکمیل کنیم به شرطی که تعریف درستی برای آن داشته باشیم.


به گزارش  خبرگزاري سلامت به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در افتتاحیه پنجمین جشنواره تسنیم که امروز در بوستان گفت‌وگو برگزار شد، گفت: اگر به چادر و مانتو کاملا به طور کلاسیک نگاه کنیم، مد و لباس معنا و مفهومی پیدا نمی‌کند اما برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند "تسنیم" می‌تواند موجب توجه به مد و لباس شود. در واقع مد و لباس می‌تواند تکمیل‌کننده حجاب باشد.


وی با تاکید بر اهمیت عفاف و حجاب، فعالیت بانوان و اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند تسنیم، می‌تواند در این حوزه‌ها دستاوردهای مهمی را به همراه داشته باشد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند تسنیم در موضوعات شهر و شهرنشینی اهمیت بسیاری دارد، این نمایشگاه می‌تواند در زمینه مد و لباس اسلامی، فرهنگ عفاف و حجاب، توانمندسازی زنان در محلات، دستاوردهایی را داشته باشد. علاوه بر آن چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به موضوع اقتصاد مقاومتی و قناعت بپردازد و در این زمینه‌ها دستاوردهایی داشته باشد.
عبدالهی تصریح کرد: زنان می‌توانند در زمینه تحریم کالاهای خارجی و استفاده از تولیدات داخلی نقش مهمی داشته باشند و با برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند تسنیم، می‌توانیم به مقوله اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه کنیم.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه گفت: شهرداری تنها یک نهاد خدماتی نیست، بلکه نهادی اجتماعی است که برگزاری جشنواره تسنیم یکی از نمونه‌های بارز فعالیت‌های اقتصادی آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha