کد خبر: مدیر-درمان-تامین-اجتماعی-ایلام-٢٧٠هزا
۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۴۰ میلیون نفر جمعیت در کشور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند، اظهارداشت: در استان ایلام نیز بالغ بر ۲۷۰ هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی بوده و از خدمات درمانی آن استفاده می نمایند.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت ، دکتر کریم لاله ماژین در آیین تجلیل از دست اندرکاران بیمارستان صحرایی ویژه اربعین، اظهار داشت: این مدیریت برای اربعین سال آینده از هم اکنون آماده است و با جدیت در صحنه خدمات رسانی به زائران حسینی حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بار مراجعه بیمه شدگان در ایلام بیشتر به پزشکان عمومی بوده است، افزود: در سال ۹۴ بیش از ۲۱۰ هزار نفر به بخش های درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی مراجعه داشته اند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام گفت: در ۸ ماهه سال ۹۵ بیش از ۲۶۰ هزار نفر به واحد های درمان این مدیریت مراجعه کردند که  با رشدی ۲۴ درصدی روبه رو بوده ایم.

دکترلاله ماژین یکی از اولویت های کاری مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان را تکمیل  و بهره برداری از بیمارستان ۳۶ تختخوابی تأمین اجتماعی ایلام دانست و یادآور شد: در همین راستا کمیته ای با حضور اعضاء برای پیگیری امورات تکمیل و تجهیز بیمارستان ساماندهی شده است.

وی ایجاد بیمارستان صحرایی در مرز مهران وارائه خدمات درمانی به زوار عتبات عالیات را یک امر نیک دانست و گفت: مجموعه همکاران استان بصورت شبانه روزی به زوار خدمت کردند که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه در بیمارستان صحرایی مستقر در مرز مهران در ایام اربعین  بالغ بر ۱۸ هزار ویزیت صورت گرفته است، تصریح کرد: این بیمارستان از ۲۲ آبان ماه سال جاری بطور رسمی کار خود را شروع  و به زوار حسینی ارائه خدمت نمود.

مدیردرمان تامین اجتماعی ایلام همچنین از مسئولان ارشد سازمان در راستای حمایت از بیمارستان صحرایی قدردانی کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه ازدست اندرکاران اربعین با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha