کد خبر: متخصص-آزمایشگاه-باید-نگاه-بالینی-داشت
۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراض اخیر پاتولوژیست ها به اقدام وزارت بهداشت، گفت: به نظر بنده حق با پاتولوژیست ها است، چرا که هر کسی که وارد آزمایشگاه می شود باید دید و نگاه بالینی داشته باشد.

ابوالفضل سروش عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درخصوص اعتراض اخیر پاتولوژیست ها به اقدام وزارت بهداشت، گفت: از هر دو گروه پاتولوژیست ها و  PHDهای علوم پایه به کمیسیون بهداشت و درمان آمده و حرف های خود را گفتند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: در این جلسه دوستان وزراتخانه نیز حضور داشتند و هر کسی نظری داشت. قرار شد یک کارگروه تشکیل شود که موضوع آنها را پیگیری کنند.

سروش با اشاره به درستی این اقدام تصریح کرد: به نظر بنده حق با پاتولوژیست ها است، چرا که هر کسی که وارد آزمایشگاه می شود باید دید و نگاه بالینی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، متاسفانه اخیرا وزارت بهداشت آیین نامه ای را به امضای وزیر رسانده که phd های علوم پایه پزشکی که پزشک نیستند، بتوانند بدون طی مراحل طب عمومی متخصص آزمایشگاه شوند. به عبارتی در حقیقت یک راه میان بری برای متخصص شدن ایجاد کنند.

انتهای پیام

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha