کد خبر: ماهانه-۲٠۰-میلیارد-ریال-برای-بیمه-شدگا
۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۲

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماهانه به طور میانگین ٢٠٠ میلیارد ریال برای ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود.

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس نورمحمدی اظهار داشت: تأمین اجتماعی به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم به بیمه‌شدگان خدمات ارائه می‌کند که درمان غیر مستقیم ۶۰ درصد هزینه‌های ما را تشکیل می‌دهد.
  مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سطح استان  با ۳۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد هستیم، تصریح کرد: بیش از ٢٩٠ هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.
  نورمحمدی خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار و ۷۵ نفر مستمری بگیر در استان تحت پوشش هستند و به ۵۰۰ نفر بیمه بیکاری پرداخت می‌شود.
وی گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار و برای کمک به رونق تولید کارفرمایانی که به دلیل مشکلات مالی  قادر به پرداخت بدهی حق بیمه کارکنان نیستند، با تشخیص کمیته استانی می توانند نسبت به تقسیط بدهی خود اقدام کنند و چنانچه مشکلات مالی کارفرمایان ناشی از پیامدهای تحریم های اقتصادی ، نوسان های ارزی و حوادث طبیعی مانند سیل ، زلزله و آتش سوزی باشد ، علاوه بر امکان تقسیط، مشمول بخشودگی جرایم از ٥٠ تا ١٠٠ درصد نیز خواهند شد.
 وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی در سطح این استان با ۷ شعبه دائم، ۷ شعبه اقماری، یک شعبه کارگزاری  و ۷ واحد درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران خدمات ارائه می کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha