کد خبر: ماست،-دسري-براي-همه-فصول
۴ مهر ۱۳۹۵، ۸:۵۰

برنامه «فراسو» شبكه راديويي سلامت، يكشنبه ـ چهارم مهر ماه، با حضور كارشناسان به سوالات شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش درباره «هرم غذايي: ماست، دسري براي همه فصول» پاسخ مي دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، «فراسو» عنوان برنامه اي از گروه تغذيه و سلامت شبكه راديويي سلامت است، كه به منظور آگاهي، اطلاع رساني، تعامل با شنوندگان و ارائه راهكارهاي مناسب؛ هر روز در اين برنامه راديويي از يكي از پزشكان متخصص دعوت مي شود تا در كنار كارشناس مجري برنامه به سوالات و پيامك هاي شنوندگان پاسخ و راهكارهاي مناسب را ارائه دهد.

ماست در مقايسه با شير، به دليل باکتري‌هاي مفيدش، مقدار بيشتري کلسيم و پروتئين دارد. ضمن اين‌که ويتامين ب2 و ب12 هم دارد. ماست از کلسيم، فسفر و 84 درصد آب تشکيل شده و جالب است بدانيم که همه بايد روزانه حداقل يک وعده ماست مصرف کنند تا از ابتلا به پوکي استخوان پيشگيري کنند.
اين برنامه، با حضور فريبا كوهداني، دكتراي تغذيه به بررسي انواع ماست و خواص آن و ضرورت مصرف در برنامه غذايي مي پردازد.
گفتني است، برنامه «فراسو» ، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقيقه، به كوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستي» و گروه «تغذيه و سلامت»، بر روي موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز، تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha