کد خبر: لزوم-کيفيت-و-تخصص-گرايي-در-ارائه-خدمات-ب
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر کیفیت و تخصص گرایی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان ناجا، تصریح کرد: بيمارستان هاي ناجا بايد به اين خود اتکايي برسند که از خدمات درماني ساير مراکز درماني و ارجاع بيماران به اين مراکز بي نياز شوند يا در صورت ضرورت،ارجاع بيمار با هماهنگي و تحت مديريت بيمارستان ناجا انجام پذيرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، سردار محسن فتحي زاده در بيست و چهارمين همایش "مديران و روساي بهداشت،امداد و درمان"، اظهار داشت: امروز نيروي انتظامي، نيروي پيشتاز در عرصه تامين نظم و امنيت نظام است و تعداد نیروهایی که روزانه در این عرصه به شهادت مي رسند، گواه بر اين ادعاست.

وي با اشاره به جانفشاني هاي نيروهاي مرزباني و انتظامي براي حفظ کيان و امنيت کشور در نقاط صفر مرزي، گفت: رسيدگي به بهداشت و سلامت کارکنان و خانواده های آنها در بيمارستان ها و مراکز درماني ناجا و تکريم آنها سبب ايجاد نشاط و ارتقاي روحيه خدمتي آنها مي شود که این از مهمترین اهداف بهداد به شمار می آید لذا خدمت به حفظ جان و سلامت اين عزيزان، توفيق بزرگي براي متوليان حوزه بهداشت،امداد و درمان ناجا خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی با تاکيد بر تکريم کارکنان در بيمارستان ها و مراکز درماني ناجا، تصريح کرد: اين مراکز بايد ارائه خدمات درماني و تکريم ارباب رجوع به ويژه کارکنان و خانواده هاي محترم آنها را به صورت توامان سرلوحه کار خود قرار دهند و القا کننده حس امنيت رواني و آرامش در مراجعان باشند.

سردار فتحي زاده، کيفيت و تخصص گرايي در ارائه خدمات بهداشتي و درماني را از ديگر الزامات اين مراکز عنوان کرد و گفت: نيروي انتظامي سازماني است که بيش از ساير سازمان ها در منظر جامعه قرار دارد و به همين دليل هرگونه نقطه ضعف و قوت در عملکرد اين نيرو به سرعت در سطح جامعه منعکس مي شود بنابراين انتظار مي رود خدمات بيمارستان ها و مراکز درماني ناجا در سطح عالي ترين استانداردهاي کشور باشد و کارکنان این نیرو، تخصصي ترين و کيفي ترين خدمات را از اين مراکز دريافت کنند.

وي، به کارگيري نيروهاي متخصص و تجهيز بيمارستان هاي ناجا را حائز اهميت برشمرد و افزود: بيمارستان هاي ناجا بايد به اين خود اتکايي برسند که از خدمات درماني ساير مراکز درماني و ارجاع بيماران به اين مراکز بي نياز شوند يا در صورت ضرورت،ارجاع بيمار با هماهنگي و تحت مديريت بيمارستان ناجا انجام پذيرد.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به ضرورت مديريت هزينه هاي بهداشتي و درماني، بيان داشت:بايد تلاش شود تا با اتکا به منابع موجود،شايسته ترين خدمات در شان کارکنان ارائه و در اين مسير از تحميل هزينه هاي گزاف به بيت المال و کارکنان اجتناب شود.

اين مقام ارشد انتظامي، رعايت مسائل و احکام شرع اسلام را مورد تاکيد قرار داد و گفت: نيروي انتظامي، نهادي ارزشي است و مراکز درماني اين نيرو نيز ارزشي هستند بنابراين براي پاسداشت اين ارزش ها بايد احکام خداوند را در خدمات رساني مورد توجه قرار دهند تا اين خدمات اثرگذاري بيشتري داشته باشد؛ بيمارستان ها تمهيداتي اتخاذ کنند تا در جريان ارائه خدمات بهداشتي و درماني، احکام اسلامي زير پا گذاشته نشود.

سردار فتحي زاده در پايان خدمات حوزه بهداشت و درمان را در سال هاي اخير با وجود کمبود منابع مالي مطلوب و رضايت بخش ارزيابي و تاکيد کرد: ارتقاي سطح علمي-تخصصي بيمارستان هاي ناجا با امکان جذب پزشکان و نيروهاي متخصص در صدر برنامه هاي معاونت بهداد قرار گيرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha