کد خبر: لزوم-آموزش-تخصصي-پليس-همگام-با-پيچيده-ت
۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۱

رئيس پليس پيشگيري ناجا با اشاره به پيچيده تر شدن جرايم و تاثير مستقيم آن بر اهداف و ماموريت هاي پليس، بر آموزش هاي تخصصي، كارآمدي و روز آمدي كاركنان پليس تاكيد كرد.


به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس  سردار " محمد شرفي" ، در حاشيه برگزاري  کميسيون عمليات فرماندهي انتظامي استان اصفهان، ، نيروي انتظامي را نيرويي جامعه محور، مشاركت جو و فرهنگ گرا دانست و اظهار داشت: با پيچيده تر شدن جرايم و تاثير مستقيم آن بر اهداف و ماموريت هاي پليس، آموزش هاي تخصصي، كارآمدي و روز آمدي كاركنان پليس از اهميت بسزايي در جهت بهبود عملكرد و برقراري نظم و امنيت پايدار در جامعه برخوردار است.

وي افزود: پليس با برون سپاري خدماتي مانند نگهبان محله، پليس +10، خدمات مراقبتي، حفاظتي و طرح هاي مشاركتي، ضمن خلق فرصت هاي بيشتر جهت تعامل با مردم و اعتماد سازي، دستاوردهاي قابل توجهي نيز در زمينه ارتقاء امنيت اجتماعي كسب كرده است.

رئيس پليس پيشگيري ناجا، اشرافيت كامل بر قوانين و مقررات و هوشياري در اجراي آموزش ها را از خصوصيات ذاتي يك پليس برشمرد و گفت: ماموران، انعكاسي از ناجا هستند كه بايد با رعايت الگوي اسلامي، انضباط ظاهري و داشتن نظم و اقتدار در جامعه ظاهر شوند.

وي ادامه داد: در اين راستا برخورد قاطع با هنجارشكنان و مخلان نظم و امنيت در چارچوب و ساختار قانوني، پيشگيري از شيوع جرم، شناسايي و دستگيري مجرمان در كنار رعايت حقوق شهروندي و تكريم ارباب رجوع، بسيار حائز اهميت است.

سردار شرفي با اشاره به اولويت هاي پليس پيشگيري در مبارزه با قاچاق كالا، مواد مخدر و پيشگيري از سرقت بيان داشت: در كنار تجهيز كلانتري ها، استاندارد سازي و سياست گذاري هاي ماموريتي، نقش نهادها و سازمانهاي مرتبط در پيشبرد عمليات ها بسيار موثر است.

گفتني است، رئيس پليس پيشگيري ناجا به اتفاق هيئت همراه در اين سفر، از كلانتري هاي سطح شهر اصفهان بازديد و ضمن بررسي عملكرد آنان، تدابير و رهنمودهاي لازم را صادر كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha