کد خبر: لاهوتی-در-گفتگو-با-سلامتحداکثر-کمک-را-د
۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶

لاهوتی با اشاره به روند بودجه سلامت در کمیسیون تلفیق گفت: ما در بخش سلامت سعی کرده ایم که حداکثر کمک را انجام دهیم. یک فرصت خیلی استثنایی برای دوستان ما در بخش سلامت است که بتوانند خود را نشان دهند و ادامه کار پیش رود.

مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره روند بودجه سلامت در کمیسیون تلفیق اظهار داشت: ما در بخش سلامت سعی کرده ایم که حداکثر کمک را انجام دهیم. به خصوص 10 درصد هدف مندی یارانه ها را یک مرتبه دیگر توجه کرده ایم.

لاهوتی گفت: چون 10 درصد می شود چهارهزار و هشتصد میلیارد تومان، دولت هر سال هزارمیلیارد تومان می دهد، ما سعی کردیم در این موضوع، همین چهارهزار و هشتصد میلیارد تومان علاوه بر آن منابعی که برای یک درصد مالیات بر ارزش افزوده که چهار الی پنچ هزار میلیارد تومان است و دیگر بخش های درآمدی را در نظر بگیریم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: با این اختیارات و سیاست گذاری که مخصوصا بیمه سلامت هم این طرف آمد، به نظر من یک فرصت خیلی استثنایی برای دوستان ما در بخش سلامت است که بتوانند خود را نشان دهند و ادامه کار پیش رود.

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha