کد خبر: قیمت-تعرفه-های-درمانی-براساس-نرخ-تورم-ل
۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۱۴

خضری با اشاره به تعرفه های درمانی سال جدید، گفت: قیمت تمام شده تعرفه ها بر اساس نرخ تورم و رشد اقتصادی باید لحاظ شود و حق جامعه سلامت است که بتوانند برای این که انگیزه بیشتری داشته باشند و خدمات بهتری ارائه دهند، از حقوق آنها دفاع شود.

رسول خضری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره تعرفه های درمانی سال جدید، اظهار داشت: اصولا طبق قانون برنامه پنجم توسعه در  اسفند ماه باید تعرفه ها تعیین شود و این که چقدر افزایش پیدا می کند، اعلام شود و از ابتدای سال جدید، اجرایی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که متاسفانه هر سال این مشکلات را داریم، گفت: تعیین تعرفه ها تا خرداد ماه طول می کشد. شورای عالی بیمه باید یک هماهنگی و همکاری بیشتری داشته باشد. سازمان نظام پزشکی، وزارت خانه های بهداشت و وزات تعاون، شورای عالی  و در مجموع سازمان برنامه و بودجه باید در این خصوص کاری کنند که ان شالله تعرفه ها به موقع اعلام شود.

وی با اشاره به این که عزیزان ما هم در حوزه سلامت زحمت می کشند، تصریح کرد: قیمت تمام شده تعرفه ها بر اساس نرخ تورم و رشد اقتصادی باید لحاظ شود و حق جامعه سلامت است که بتوانند برای این که انگیزه بیشتری داشته باشند و خدمات بهتری ارائه دهند، از حقوق آنها دفاع شود.

کدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha