کد خبر: قم،-میزبان-کنگره-سلامت-معنوی-می-شود
۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲

کنگره سلامت معنوی طی روزهای 15 و 16 دی ماه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

دکتر حسن ابوالقاسمی دبیر علمی کنگره سلامت معنوی، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت اذعان داشت: این کنگره به همت فرهنگستان علوم پزشکی و حوزه علمیه قم و دانشگاه علوم پزشکی قم، طی روزهای 15 و  16 دی ماه جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود.

ابوالقاسمی با اشارخ به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، بسیج جامعه پزشکی و وزارت بهداشت در برگزاری این کنگره افزود: در برگزاری کنگره سلامت معنوی سعی شده است از حضور تمامی دانشگاه های علوم پزشکی بهره جوییم.

وی تصریح کرد: طلاب حوره علمیه قم نیز تحقیقات وسیعی در رابطه با سلامت معنوی انجام داده اند که در جریان برگزاری این گنگره حضور دارند. همچنین سعی شده است از نقطه نظرات بهترین محققین حوزه استفاده شود.

ابوالقاسمی با اشاره به امتیاز بازآموزی و امتیاز ماده یک معرفت افزایی حضور در کنگره سلامت معنوی اظهار داشت: این رویداد فرصت مناسبی برای همکاران رشته های پزشکی، روان شناسی و پرستاری است.

وی همچنین از ارسال 85 مقاله به دبیرخانه کنگره خبر داد که عمدتا به عنوان پوستر انتخاب شده اند.

دبیر علمی کنگره سلامت معنوی محورهای برگزاری این رویداد را چنین عنوان کرد: سلامت معنوی از دیدگاه اسلام، سلامت معنوی و آموزش، مراقبت های معنوی، سلامت معنوی و حوزه سلامت، سلامت معنوی در حوزه پیشگیری.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha