کد خبر: قدردانی-برخی-از-هنرمندان-جامعه-بازیگر
۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹

در روز پزشک، برخی از جامعه هنری بازیگری، با نوشتن یادداشت هایی در صفحات مجازی خود، از جامعه پزشکی کشور قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت، روز اول شهریورماه، به پاس بزرگداشت ابوعلی سینا، ستاره پرفروغ عرصه طب در ایران، «روز پزشک» نامگذاری شده است. ابوعلی سینا حکیم، فیلسوف، طبیب و دانشمند بزرگ ایرانی در جهان غرب به نام«Avicenna» و با لقب «امیر پزشکان»شناخته شده است. هنرمندان بازیگر کشورمان، در صفحه های مجازی خود مثل اینستاگرام و وبلاگ های شخصی  با گذاشتن یادداشت و حتی چند کلمه با ارزش که نشات گرفته از ضمیر پاکشان است، از سپیدجامگان کشور که همچون فرشته روح افزا و نجات بخش بیماران هستند، از آنها تقدیر کرده اند که دل نوشته های برخی از آنها در زیر می آید:

«علی جعفری» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «اول شهریور روز پزشک گرامی باد»

«ابوالفضل جلیلی» دیگر كارگردان و فيلمنامه نويس کشورمان در صفحه اینستاگرام شخصی اش نوشت:«چند سال پیش در جشنواره فیلمی در کشور اسلوونیا، با پزشک داروسازی آشنا شدم که به عنوان مترجم در فستیوال به من محبت کرد. این پزشک جزء نوابغ آنجا محسوب می شد به طوری که می خواستند از زندگی اش فیلمی بسازند و به دنیای داروسازی پز بدهند. اما او می گفت من باید به ایران بیایم و به ایرانیان خدمت کنم، خیلی هم مومن و معتقد بود، طوری که گاهی من را کلافه می کرد. او به ایران آمد و یک سال و نیم بیکار ماند و در حد امکان، اذیت شد. اما ایمانش راه گشا شد و امکانی فراهم گشت که تا حدی از توانایی اش بهره ببرند. او رفیقی است برای افراد دردمند که هر که را معرفی کردم، حتی بدون آن که او را ببیند با داروهایی که معرفی کرد، درمان شدند. دکتر تکیه کلامش این است:«این ها لطف خداست.»

دکتر مهدی ثقفی..

روز پزشک به ایشان و تمام پزشکان متعهد ایران بزرگ مبارک باد.»

"حمید فرخ نژاد" دیگر بازیگر قدرشناس کشور در صفحه مجازی خود در اینستاگرام نوشت:«یکم شهریور روز پزشک به پزشکان شریف کشورم مبارک باد»

"پرویز پرستویی" بازیگر پرافتخار و قدرشناس نیز در صفحه شخصی خود در ایستاگرام در یادداشتی از پزشک معالج خود تشکر کرد و نوشت:«امروز یکم شهریور ماه روز پزشک بر دکتر نوروزی عزیز و همه پزشکان زحمتکش ایران زمین مبارک. دکتر نوروزی عزیز یادم نمیره شصت و چهار جلسه بعد از جراحی دست راستم توسط دکتر کیهانی، شما وقت گذاشتید و چقدر برای راه افتادن دستم تلاش کردید درود بر شما و همکار خوب و زحمتکشتان»

شیلا خداد بازیگر هنرمند کشور که همسر یک متخصص جراح دهان، فک و صورت است در وبلاگ شخصی خود از همسر پزشکش و دیگر پزشکان توانمند کشور قدردانی کرد و در یادداشت کوتاهی نوشت:«همسر عزیزم فرزین جان روزت مبارک.

آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد، آنگاه که دستی به نشان شکر به آسمان بلند شود، ملائک تو را می ستایند. روز پزشک بر تمامی پزشکان ایران زمین، مخصوصا همسرعزیزم دکتر فرزین سرکارات مبارکباد.»

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha