کد خبر: قدرداني-ناجا-از-مهمان-نوازي-شايسته-مرد
۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۱

نيروي انتظامي در بيانيه‌اي از مهمان نوازي مردم خوب استان هاي ايلام و خوزستان ويژه مرزنشينان و اهالي شهرهاي در مسير تردد زائرين اربعين، تقدير کرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، در بيانيه معاونت اجتماعي نيروي انتظامي آمده است:بار ديگر هموطنان عزيز و متدين ارادت خويش را به سرور و سالار شهيدان امام حسين (عليه السلام) و ياران باوفايش به اثبات رساندند و در جوششي عظيم حماسه‌ ديدني اربعين حسيني(ع) را رقم زدند.

بي شک خلق اين شگفتي بدون مساعدت و همراهي مردمان نيک، مهربان و مهمان نواز استان هاي مرزي امکان پذير نبود؛ از اين روي، قرارگاه اربعين ناجا وظيفه خود مي داند تا ضمن تقديم صميمانه ترين سپاس هاي خود به شهروندان استان هاي ايلام و خوزستان به ويژه اهالي محترم و صبور شهر هاي مرزي و شهرهاي واقع در مسير تردد زوار گرامي بابت ايجاد برخي محدوديت هاي ترافيکي ناشي از اعمال مديريت جهت تسهيل در رفت و آمد خودروها، که براي ايشان ايجاد زحمت نمود، طلب بخشش نمايد.

بي ترديد همکاري و پشتيباني شهروندان مومن و مهمان نواز اين دو استان از ماموران پليس، خاطره‌اي شيرين و فراموش نشدني براي خدمتگزاران مردم در نيروي انتظامي فراهم آورده که طعم شيرين آن، خستگي خدمات شبانه روزي را از تن نيروهاي پليس به در مي کند.

در پايان ، ضمن تقدير و تشکر از همکاري و همراهي تمامي نهادهاي مسئول، نمايندگان ولي فقيه، ائمه جمعه و جماعات، استانداران، معاونين استانداري، فرمانداران، بخشداران، فرماندهان سپاه و ارتش و ساير دستگاه هاي اجرايي که نيروي انتظامي را در برگزاري هر چه باشکوه تر مراسم اربعين حسيني ياري نمودند، از درگاه خداوند متعال خواستاريم تا تمامي خدمتگزاران به زائران به ويژه شهروندان عزيز اين دو استان را در ثواب زيارت زائران و عزاداران حسيني شريک نمايد.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha