کد خبر: فلسطین-آزاد-خواهد-شد-برخی-حاکمان-و-نخ
۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷

به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی در سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) به بیان مطالبی پرداختند که برخی محورهای مهم آن به شرح زیر است:

*اینکه آن‌ها [دشمنان] ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آن‌هاست. در مسئله‌ فلسطین دست آن‌ها بسته است و نمی‌توانند اهدافشان را پیش ببرند.

*پیروزی از آن امت اسلامی است و فلسطین آزاد خواهد شد و ملت فلسطین به پیروزی خواهد رسید. *امروز دشمنان و کسانی در مقابل امت اسلامی و راه پیامبر صف کشیده‌اند. آمریکا، استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی، مرتجعین و شهوترانان در میان امت اسلامی؛ همه صف کشیده‌اند.

*فرعون، امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه‌ی دنباله‌روهای آن‌ها در منطقه هستند که می‌خواهند در منطقه جنگ راه بیندازند که این نقشه‌ی آمریکاست.

*خود دولتمردان آمریکا گفته‌اند که باید در منطقه جنگ راه بیندازیم برای اینکه امنیت رژیم صهیونیستی حفظ شود.

*امروز متأسفانه حاکمان و نخبگانی در این منطقه هستند که به ساز آمریکا می‌رقصند؛ هرچه که آمریکا می‌خواهد، علیه اسلام انجام می‌دهند.

*ما هیچ اختلافی با ملت‌های مسلمان نداریم، ما اهل وحدتیم؛ اما در مقابل این حرکت علاقه‌مند به وحدت، کسانی هستند که دنبال جنگ هستند و سیاستشان جنگ است. در مقابل اینها ما نصیحت می‌کنیم؛ ما زبانمان زبان نصیحت است؛ بنای ما بنای نصیحت است.

*عاقبت این کاری که بعضی از دولت‌های منطقه می‌کنند، همان‌طور که در قرآن آمده است، نابودی خودشان است.

* دشمنان امت اسلام، در داخل منطقه‌ی ما این تنش‌ها را راه انداختند به خیال اینکه جنگ مذهبی راه بیندازند ولی خدا توی دهانشان زد و جنگ مذهبی راه نیفتاد و نخواهد افتاد.

*ما در مقابل تطمیع‌شدگان دشمن ایستادگی کردیم و بحمدالله پیروز شدیم، لکن آن‌ها مسئله‌شان جنگ مذهبی نبود، جنگ طائفی و گروهی بود. آن تعدادی که داعش از سنی‌ها کشت، از شیعه‌ها نکشت.

*مقابله ما با‌ آنها مقابله با ظلم بود، مقابله با کسانی بود که انسانها را آتش می‌زدند و زنده پوست می‌کندند، فساد سیاسی و جنسی و فساد عملی داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha