کد خبر: فعالیت-مدارس-ابتدایی-تا-10-خردادجذب-جدی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تاریخ امتحانات پایانی دانش آموزان در زمان انتخابات و ماه مبارک رمضان تغییر نمی‌کند و مدارس ابتدایی تا ۱۰ خرداد فعالیت دارند .

به گزارش خبرگزاري سلامت  ، علیرضا کمرئی گفت: فعالیت سایر مدارس شهر تهران طبق تقویم آموزشی و تا پایان امتحانات، خرداد ماه خواهد بود .

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: امسال معلم حق التدریس آزاد جذب نخواهیم کرد و کمبود معلم برای سال تحصیلی آینده را با اضافه کاری معلمان رسمی جبران خواهیم کرد .

وی تأکید کرد: آموزش و پرورش شهر تهران امسال با کمبود ۳ هزار و ۵۰۰ معلم مواجه خواهد شد که ما این کمبود را با ۱۰۰ هزار ساعت اضافه کاری معلمان رسمی جبران می‌کنیم .

کمرئی با اشاره به اینکه نسبت معلمان بازنشسته و معلمان استخدام شده در سال‌های گذشته بسیار متفاوت بوده است گفت: پارسال ۳ هزار و ۶۰۰ معلم از آموزش و پرورش شهر تهران بازنشسته شدند و تنها ۶۰۰ معلم به مجموعه معلمان شهر تهران افزوده شد .

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران یادآور شد: ۴ هزار معلم سال تحصیلی آینده از آموزش و پرورش شهر تهران بازنشسته می‌شوند درحالی که جذب معلم در مدارس پایتخت امسال تن‌ها ۶۰۰ معلم خواهد بود .

کمرئی گفت: نسبت معلمان زن به مرد در شهر تهران هم اکنون ۷۰ به ۳۰ است در حالی که بیش از ۴۰ درصد مدارس ما به معلم مرد نیاز دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha