کد خبر: فرهنگ-ایثار-در-وجود-جوانان-این-مرز-و-بوم
۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۸:۵۰

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر طی پیامی تاکید کرد: شهادت آتش‌نشان دریادل "علی قانع" که با ایثار و شجاعت، بی‌محابا دل به شعله‌های آتش زد به همگان نشان داد فرهنگ ایثار، جوانمردی، جهاد و شهادت همچنان در وجود جوانان این مرز و بوم زنده و پویا است.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر ناصر چرخساز در پیامی شهادت آتش نشان فداکار علی قانع  را به خانواده ایشان و تمامی خدمتگزاران در آتش نشانی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
"بسم الله الرحمن الرحیم"
آنان که در راه خدا قدم برداشته و از جان و مال خوبش در راستای خدمت به خلق پروردگار دریغ ندارند، مقامی همچون شهدا داشته و بهشت را توشه دنیای باقی خود خواهند کرد.
شهادت آتش‌نشان دریادل "علی قانع" که با ایثار و شجاعت، بی‌محابا دل به شعله‌های آتش زد به همگان نشان داد فرهنگ ایثار، جوانمردی، جهاد و شهادت همچنان در وجود جوانان این مرز و بوم زنده و پویا است و هستند افرادی که با روحیه‌ای نظیر دوران پر افتخار دفاع مقدس، پای در عرصه خدمت‌گذاری گذاشته و تا آخرین نفس برای آرامش، امنیت و آسایش همشهریان و هموطنانشان تلاش می‌کنند.
اینجانب ضمن تسلیت به خانواده شهید علی قانع و همکاران این آتش‌نشان قهرمان، از خداوند متعال برای او بالاترین درجات و برای همه داغدیدگان صبر و اجر خواهانم.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha