کد خبر: فرهنگسرای-قربان-تا-غدیر-در-فرودگاه-مهر
۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۰۶

فرهنگسرای « قربان تا غدیر » از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 برای اولین سال از 21 تا 30 شهریور ماه در فرودگاه مهرآباد تهران برپا می شود.

 

به گزارش  خبرگزاري سلامت به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش، معصومه سادات عمارتی مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 درباره برپایی فرهنگسرای قربان تا غدیر گفت : همزمان با آغاز اعیاد قربان تا غدیر در دهه ی ولایت  مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش،  با هدف تعمیق ارتباط با امامت و ولایت ، تبلیغ و ترویج حماسه غدیر، توجه دادن افکار مسلمانان به ضرورت نهادینه شدن پیام غدیر در امور زندگی، ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان، فرهنگسرای قربان تا غدیر را در فرودگاه مهرآباد برای ارائه خدمات فرهنگی در محل پاویون دولت(تشریفات) برپا می کند.

وی افزود: تقویت هویت دین، گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی) رسول اکرم صلوات الله علیه ، ائمه هدی علیهم السلام ، بزرگان و علمای اسلام ( و... از دیگر اهداف برپایی فرهنگسرای « قربان تا غدیر »  است.

عمارتی در پایان اظهار داشت: این برنامه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای رویش با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9، حفاظت سپاه فرودگاه، مدیریت شرکت فرودگاه مهرآباد برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن: 66688553 فرهنگسرای رویش تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha