کد خبر: فرمانده-پليس-راه-آهن-كشورتمرکز-پليس-را
۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱

فرمانده پليس راه آهن كشور از تمرکز اين پليس بر توسعه امنيت ريلي با اتخاذ رويکردهاي اجتماعي خبر داد.  

به گزارش خبرگزاري سلامت سردار "عليرضا اكبرشاهي" در نشست تخصصي فرماندهان، معاونان و روساي پليس راه آهن كشور با اشاره به اينکه ساختار ماموريتي پليس، انتظامي، ترافيكي و اجتماعي است، گفت: پليس راه آهن با اولويت قرار دادن رويكرد اجتماعي، توفيقات بسياري در بهينه سازي ماموريت ها و تسهيل امور به دست آورده است.

وي افزود: از شاخص‌ترين اقدامات سال جاري پليس راه‌آهن در حوزه اجتماعي، استقبال از مسافران نوروزي و نصب منشور اخلاقي در بيلبورد سالن‌هاي مسافربري راه‌آهن بود كه مورد توجه مسافران و مسئولان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه پليس ضمن اقتدار در مقابل برهم‌زنندگان نظم بايد در انتظام‌بخشي به جامعه و در برخورد با مردم با چهره اي رئوف و مهربان ظاهر شود، افزود : نيروي انتظامي از جمله سازمان‌هاي مقتدر در جمهوري اسلامي ايران است كه با تدبير و درايت كاركنان متعهد خود، مسير بالندگي و پيشرفت را طي مي كند.

فرمانده پليس راه آهن كشور با تقدير از فرماندهان استان هاي سراسر كشور در اجراي مطلوب ماموريت هفته ناجا و اربعين حسيني، گفت: لازمه تحقق اهداف و تحول در يك سازمان علاوه بر برنامه ريزي، دانش و تداوم كار جمعي است كه بدون آن، مطمئناً حركتي انجام نخواهد شد.

سردار اكبرشاهي با تاكيد بر مد نظر قرار دادن فرآيند پيش بيني، پيشگيري، مقابله و برخورد در حوزه ماموريتي از سوي فرماندهان خاطرنشان کرد: نكته سنجي، اهميت به مولفه زمان در ماموريت‌ها و توجه به نقاط ضعف و قوت، خودباوري در يك مجموعه را به فعليت تبديل مي كند.

وي تامين امنيت مسافران و بار ، حراست از خطوط ريلي، سالن ها، ابنيه و تاسيسات راه‌آهن و ... را از اولويت هاي اين پليس معرفي کرد.

اين مقام انتظامي تاکيد کرد: در پيش گرفتن رويکرد اجتماعي  از سوي پليس راه‌آهن، بي‌ترديد در اقبال و اعتماد شهروندان، نهاد‌ها ، بنگاه‌هاي اقتصادي و همچنين گردشگران خارجي نسبت به بهره‌برداري از راه‌آهن در سفرها ‌و ترابري کالا تاثير بسزايي خواهد داشت.

سردار اکبرشاهي در پايان گفت : انجام شايسته اين ماموريت در کنار مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا در شبکه راه‌آهن کشور موجب خواهد شد تا پليس راه‌آهن نقش خود را در رونق اقتصادي و توسعه صنعت گردشگري و از همه مهم‌تر برپايي اقتصاد مقاومتي، مطابق با فرمايش فرمانده معظم کل قوا به خوبي ايفا کند.

گفتني است در اين نشست تخصصي که با حضور فرمانده پليس راه‌آهن کشور، معاونان ستادي و رؤساي پليس راه‌آهن سراسر کشور، برگزار شد، مهم‌ترين چالش‌ها و مسائل تخصصي پيش‌روي پليس راه‌آهن بررسي و از فرماندهان برتر اين پليس با اهداء لوح و هدايا تقدير شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha