کد خبر: فرمانده-انتظامي-ويژه-غرب-استان-تهران-ک
۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱

فرمانده انتظامي استان غرب  تهران از انهدام يک باند بزرگ خانوادگي ، دستگيري 12 قاچاقچي و کشف سه تن ترياک و توقيف هشت دستگاه خودرو خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس سردار "محسن خانچرلي "  گفت:با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتي توسط ماموران پليس مبارزه با موادمخدر در خصوص تهيه ،حمل و انتقال مواد مخدر توسط تعدادي از قاچاقچيان به صورت باندي و گسترده در غرب استان تهران ، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران افزود: با پيگيري هاي شبانه روزي چند ماهه و گسترش چتر اطلاعاتي پليس ،اخباري مبني بر اينکه يک قاچاقچي موادمخدر با همدستي ديگر قاچاقچيان، محموله اي از موادمخدر را از همدستان خود در شرق کشور تهيه کرده و قصد انتقال آن به غرب استان تهران را دارد،به دست آمد.

وي بيان داشت: با تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي پليس، پس از شناسايي محل دپوي موادمخدر در " فاز پنج انديشه" ،بلافاصله ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان در قالب چهار اکيپ عملياتي با هماهنگي مقام قضائي و ورود به ساختمان در حال ساخت در شهر " انديشه" موفق به کشف سه تن ترياک در پوشش کيسه هاي شن و ماسه شدند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به توقيف هشت دستگاه خودرو سبک و سنگين از متهمان خاطرنشان کرد: در اين عمليات، 12 قاچاقچي که اکثر قريب به اتفاق آنها با هم نسبت خانوادگي داشتند، در شهر انديشه شهريار دستگير شدند.

وي در پايان با اشاره به افزايش 63 درصدي کشفيات موادمخدر در 9 ماهه گذشته و کشف بيش از 13 تن انواع موادمخدر در اين مدت ، بيان داشت: پليس غرب استان تهران با رصد اطلاعاتي، عرصه را براي مجرمان به ويژه قاچاقچيان موادمخدر تنگ تر خواهد کرد و در اين راه همکاري مردمي مي تواند موفقيت پليس را ارتقاء دهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha