کد خبر: فدراسیون-توجه-ویژه-ای-به-فعالیت-جوانان
۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۰۹

مدیر برنامه جهانی ایمنی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر با حضور در سازمان جوانان، در جریان فعالیت های این سازمان قرار گرفتند.
 

به گزارش خبرگزاری سلامت، در این بازدید امیر لـله گانی، معاون دانشجویی و جوانان با اشاره به عضویت یک میلیون عضو در سازمان جوانان گفت: اعضای سازمان جوانان را کودکان ۵ تا جوانان ۲۹ ساله تشکیل می دهند که در کانون های مختلف فعال هستند.
وی افزود: مسابقات امدادی رفاقت مهر، مسابقات فرهنگی- ورزشی، اردوهای تفریحی- آموزشی، طرح سحر( ساماندهی حمایت های روانی، اجتماعی پس از بلایا)، طرح سحاب ( سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه)، دوره های کویرنوردی فعالیت های کانون دانش آموزشی مانند طرح دادرس و … از جمله برنامه های سازمان جوانان است که در ایام سال اجرایی می شود.
معاون دانشجویی و جوانان با بیان اینکه همه ساله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به عنوان اصلی ترین طرح سامان جوانان در حوزه ایمنی جاده ها، اجرا می شود، تصریح کرد: بیش از ۲۰ هزار عضو جوان در یک هزار پایگاه در سراسر کشور در ایام نوروز این طرح را اجرایی و به سلامت مسافرت های نوروزی کمک می کنند.
لـله گانی ادامه داد: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در نوروز گذشته با راه اندازی کمپین نه به تصادفات جاده ای همراه شد که یک حرکت اثربخش در سطح کشور بود و مسئولان ارشد کشوری و استانی و هنرمندان و ورزشکاران با آن همراهی کردند.
در ادامه این جلسه، بری واتسون، مدیر برنامه جهانی ایمنی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر با تاکید براینکه فدراسیون توجه ویژه ای به فعالیت جوانان در موضوع امنیت جاده ای دارد، گفت: این یکی از اقدامات مهم و مورد توجه است و جمعیت هلال احمر ایران نیز فعالیت های خوبی در این زمینه اجرایی کرده است.
وی با اشاره به اعتماد خوب ملت ها نسبت به جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر افزود: این زمینه و فضای خوبی را برای اجرای برنامه های بشردوستانه در جهت تامین سلامت انسان ها فراهم می کند.
مدیر برنامه جهانی ایمنی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر ادامه داد: اینکه سازمان جوانان در برنامه های آموزشی خود از روش آموزش همسالان استفاده می کند بسیار خوب و اثربخش است چراکه جوانان و نوجوانان بیشترین تاثیر را از گروه های همسال خود دریافت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha