کد خبر: غول‌های-دارویی-جهان-به-ایران-می‌آیند
۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷

دومین نمایشگاه بینالمللی دارو  و صنایع وابسته ( ایران فارما) که طی روزهای 24 تا 26 شهریور سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود، میزبان بزرگترین شرکت‌های دارویی جهان است.
به گزارش خبرگزاری سلامت، نمایشگاه  بین المللی« ایران فارما» 2016 که به عنوان اولین نمایشگاه بین‌المللی حوزه دارو و صنایع وابسته در دوران پسا برجام شناخته می‌شود،بسياري از شركت‌هاي بزرگ دنيا را بر آن داشته استبراي سرمايه‌گذاري در ایران به رقابت با یکدیگر بپردازند.
بیش از 30 درصد ار فضای این نمایشگاه به شرکت‌های شناخته شده دارویی اختصاص پیدا کرده است و بزرگترین شرکت‌های دارویی جهان از چند ماه قبلآمادگی  حضور خود را در دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارمااعلام کرده‌اند.شرکت‌های دارویی«مرک»، «بوش»،«AWH» و «آزو»آلمان، «ایزیفارما»و «فارکوالیتییوروپ»ایتالیاو «بوکارد»فرانسهکه در حوزه ماشین‌الات داروسازی، فناوری‌های نوین و Clean Room فعالیت می‌کنند حضور خود را در  این نمایشگاه قطعی کرده‌اند.
علاوه بر این، شرکت‌های زیادی از کشور‌های مختلف به منظور معرفی برترین ماشین‌آلات داروسازی و آخرین تکنولوژی‌های مربوط به ایجاد خط تولید دارو، حضور پیداک رده‌اندکه ازکشوراسپانیامی‌توانب هشرکت «Argenol Laboratorios» ، ازکشورانگلستانمی‌توانبهشرکت «MRC Systems» ، شرکت‌های «دکترمولر»و «M + W Group»المان همراه با شرکت «توروکینگ»یکیازبزرگترینفعالان حوزهدارو و صنایع وابستهدرچین،اشاره کرد.
گفتنی است در میان کشورهای اروپایی حاضر در نمایشگاه، ایتالیا با حضور 16 شرکت بیشترین سهم مشارکت را دارد و با توجه به استقبال چشمگیر شرکت‌های داخلی و خارجی از این نمایشگاه و برنامه ریزی هدفمند از سوی شرکتهای ایرانی حاضر در نمایشگاه برای جذب سرمایه، به اعتقاد دکتر عباس کبریایی‌زاده رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی باید از سال آینده شاهد برگزاری CPHI  ایران باشیم.
برگزاری پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، انتقال تجربیات دست اندرکاران این صنعت در ایران و جهان، ایجاد فضای گفت و گو و عقد قرارداد از جمله مهمترین برنامه‌های این نمایشگاه سه روزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha