کد خبر: عید-سعيد-فطر-روی-موج-رادیو-سلامت
۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۹:۰۶

همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمین جهان، شبکه رادیویی سلامت ویژه برنامههای خود را برای پخش در روز عید سعید فطر و تعطیلات پس از این روز معرفی کرد.

 


به گزارش خبرگزاری سلامت، ويژه برنامه «نوبت استجابت» به تهيه كنندگي مرتضي ميلاني، سه شنبه ـ 15 تير ماه ـ شب عيد سعيد فطر، از ساعت 21 به مدت 180دقيقه با حضور كارشناسان به اين پرسش كه «بهترين توشه و دستاورد شما در حوزه سلامت در ماه مبارك رمضان چيست؟» پاسخ مي دهد.
برنامه «صبح و زندگي» كاري از گروه بهداشت و تندرستي، چهارشنبه ـ 16 تير ماه از ساعت 7:05  به مدت80 دقيقه با حضور كارشناسان به موضوع « نقش رضایت فردی واجتماعی برزندگی» و پخش گزارش از نماز عيد سعيد فطر مي پردازد.
ويژه برنامه عيد فطر «شكرانه» كاري از گروه تغذيه و سلامت، به تهيه كنندگي مليحه كاظمي ، موسي نظري و فرانك ترابي روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ  16،17 و 18 تير ماه با حضور كارشناسان و بخش هاي متنوع و شاد از ساعت 17  به مدت120 با موضوعاتي همچون چطور مي توان شاد بود؟، به شاد كردن عادت كنيم، و محبت و ابراز آن شاه كليد داشتن خانواده شاد خواهد پرداخت.
اين ويژه برنامه دارای بخش هایی همچون؛ رمضان امسال در یک نگاه، گفت و گو با هنرمندان، گزارش از عوامل ويژه برنامه هاي افطار و سحر راديو سلامت، نمایش، گزارش از مراکز استان ها و … است.
گفتني است، برنامه هاي شبكه راديويي سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha