کد خبر: عوامل-موثر-در-رشد-هوش-اجتماعي-در-عصرتو
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷

 شبكه راديويي سلامت، پنجشنبه ـ 30 ارديبهشت ماه، در برنامه «عصرتون سلامت»، به موضوع «عوامل موثر در رشد هوش اجتماعي» مي پردازد.

 

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، افزايش هوش اجتماعي کمک مي‌کند که فرد مصاحب و شنونده خوبي باشد و با قدرت با همه ارتباط برقرار کند. افرادي که اين هوش اجتماعي در آنها رشد کرده، مي‌توانند به راحتي با همه افراد از هر گروه سني، فرهنگي يا اجتماعي رابطه برقرار کنند و کساني هم که با چنين کسي مواجه مي‌شوند، با او راحتند. همه آحاد اجتماع از قبيل مديران، فروشندگان، منشي‌ها، معلمين، پزشکان، مددکاران اجتماعي و کارکنان هتل‌ها و در واقع هر کسي که با ديگران بايد ارتباط موثر برقرار کند به چنين هوش اجتماعي احتياج دارد. هوش اجتماعي يکي از بهترين هوش‌هايي است که افراد مي‌توانند در خود پرورش دهند و مهم‌تر اين که چنين عملي کاملا انجام شدني است.

در همين ارتباط، «عصرتون سلامت» برنامه اي از گروه تغذيه و سلامت شبكه راديويي سلامت، روز پنجشنبه، با حضور دکتر حميد رضا بابامرادي، روانشناس؛ دکتر سليماني،استاد دانشگاه؛ و دکتر ميترا زراتي، متخصص تغذيه درباره «مهارتهاي ارتباطي در جامعه» گفت و گو مي كند.
يادآور مي شود، برنامه راديويي «عصرتون سلامت»، پنجشنبه هر هفته، از ساعت 17 به مدت 90 دقيقه، از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha