عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه به صورت جدی پیگیر اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از سوی دولت هستیم، افزود: بنا به پیشنهادات مطرح شده کارگروهی برای پیگیری اجرای این قانون در کمیسیون بهداشت مجلس تشکیل شد.

به گزارش  خبرگزاري سلامت  به نقل از روابط عمومي سازمان نظام پرستاري ، حیدرعلی عابدی  در رابطه با گلایه برخی پرستاران نسبت به تاخیر در پرداخت کارانه، گفت: موضوع عدم پرداخت کارانه پرستاران صحت دارد به طوریکه کارانه این قشر  بعد از گذشت 10 ماه هنوز پرداخت نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اختلاف دیدگاه میان وزارت بهداشت و تعاون  را عامل عدم پرداخت کارانه پرستاران عنوان کرد و ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که عهده‌دار مسئولیت بیمه‌ها است باید منابع را تامین می‌کرد که تامین نکرده و انتقادهایی هم که در این رابطه وجود دارد این است که چرا تامین اجتماعی در ابتدا منابع بیمارستان های خود را تامین کرده و سپس اگر بودجه ای باقی ماند به سایر مراکز اختصاص می دهد.

این نماینده مردم درمجلس دهم، با بیان اینکه به صورت جدی پیگیر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از سوی دولت هستیم، افزود: بنا به پیشنهادات مطرح شده کارگروهی برای پیگیری اجرای این قانون در کمیسیون بهداشت مجلس تشکیل شده که در جهت اجرای این قانون گام های اساسی برداشته شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با یادآوری اینکه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری لازم الاجرا است، تصریح کرد: انتظار می رود با تلاش و اهتمام ویژه در جهت اجرای آن به نتایج مطلوب دست یابیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha