کد خبر: عضو-کمیسیون-انرژی-مجلس-در-گفتگو-با-سلام
۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۰۴

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه سال آینده گفت: دولت در بودجه سال 96 هم خیلی جالب عمل نکرده است و متاسفانه دوباره نگران این هستیم که سال آینده، دچار بحران سال 95 نشود، چرا که دولت نتوانسته بودجه سال 95 را که تخصیص داده، تامین اعتبار کند.

قاسم ساعدی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت، درباره مناسب بودن بودجه بخش سلامت در سال آینده، اظهار داشت: بر حسب آنچه که باید باشد خیر، مناسب نیست. متاسفانه برنامه بودجه سال 96 تفاوت آنچنانی با سال 95 ندارد و با مشاهده  بودجه 95، مگر چند درصد بودجه ای که بسته شده، در عمل محقق شده است؟

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه گفت: بنده به جرات می گویم شاید در خیلی از بخش ها، 50 درصد بودجه بسته شده سال 95 محقق نشده و تامین اعتبار صورت نگرفته است.

ساعدی تصریح کرد: دولت در بودجه سال 96 هم خیلی جالب عمل نکرده که به عنوان مثال بر حسب نیازهای بخش ها عمل کرده باشد یا گام موثرتر و دامنه وسیع تری در نظر گرفته باشد،  بلکه با یک تحرک و یک تفاوت نه زیاد جالب بوده است. متاسفانه دوباره نگران این هستیم که سال آینده، دچار بحران سال 95 نشود، چرا که دولت نتوانسته بودجه سال 95 را که تخصیص داده، تامین اعتبار کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر هم بودجه تحقق پیدا کند، خیلی هم مناسب نیست و دولت بودجه را با حداقل ها بسته است که این حداقل ها اگر تامین می شد حداقل رضایت صورت می گرفت ولی همین که حداقل ها تامین نشدند، فاجعه ایجاد کرده است.

كدخبرنگاري41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha