کد خبر: عضو-کمیسیون-اجتماعی-مجلس-در-گفتگو-با-س-5
۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به 100 میلیارد تومان بودجه ای که برای آتش نشانی کل کشور، اختصاص داده اند، گفت: بودجه هر چه بیشتر از این باشد، خوب بوده و بنده موافق هستم. آتش نشانی در مواقع اضطرار به درد همه می خورد. اگر به فرض 500 میلیارد تومان بودجه بدهیم، دیگر از آن طرف 1500 میلیارد تومان مادی و هزاران میلیارد تومان معنوی ضرر نمی کنیم.

عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره 100 میلیارد تومان بودجه ای که برای آتش نشانی کل کشور، اختصاص داده اند، اظهار داشت:  زمانی که دولت در لایحه بیاورد، نمایندگان  مخالفت نمی کنند. دولت وقتی جای بودجه را ببیند، قطعا نمایندگان حمایت می کنند، ولی وقتی جایی در بودجه نبیند و ما بخواهیم از جای دیگر اضافه کنیم و از آن قسمت کم کنیم، نمی شود.

نماینده مردم شیروان گفت: بودجه هر چه بیشتر از این باشد، خوب بوده و بنده موافق هستم. آتش نشانی در مواقع اضطرار به درد همه می خورد. اگر به فرض 500 میلیارد تومان بودجه بدهیم، دیگر از آن طرف 1500 میلیارد تومان مادی و هزاران میلیارد تومان معنوی ضرر نمی کنیم.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس تصریح کرد:علاج واقعی را باید قبل از وقوع حادثه ایجاد کرد، چرا که پیشگیری مقدم بر درمان بوده و  یک سوم درمان هزینه دارد، همچنین  راندمان آن، یازده تا سی برابر است، ما موافق افزایش آن  هستیم، ولی به شرطی که دولت بیاورد و ما هم حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت در مصوبه ای مقرر شده  که 100 میلیارد تومان از اعتبارات ماده 10 و 12 برای تجهیز تمام آتش نشانی های کل کشور تخصیص پیدا کند تا با توجه به حادثه ای که در ساختمان پلاسکو داشتیم، بتوان در آینده با تجهیزات مناسب تری با این گونه حوادث مقابله کرد.

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha