کد خبر: عضو-كميسيون-بهداشت-در-گفتگو-با-سلامت-ج
۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴

یک نماینده مجلس شوراي  اسلامی با اشاره به این که تعداد قابل توجهی بیمارستان آموزشی داریم، گفت: یکی از بهترین اتفاقات که بعد از انقلاب در کشور ما افتاد، در واقع آموزش پزشکی و بخش سلامت بود. جدا شدن این بخش، به کیفیت آموزش پزشکی ضربه خواهد زد.

سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزای سلامت درباره ادقام وزارت خانه های رفاه، کار و امور اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: بنده با این که آموزش پزشکی، از وزارت بهداشت جدا شود، در شرایط فعلی، اصلا موافق نیستم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آموزش پزشکی گفت: یکی از بهترین اتفاقات که بعد از انقلاب در کشور ما افتاد، در واقع آموزش پزشکی و بخش سلامت بود. جدا شدن این بخش، به کیفیت آموزش پزشکی ضربه خواهد زد و کیفیت درمان را هم در کشور ما پایین خواهد آورد.

مره صدق با بیان این که تعداد قابل توجهی بیمارستان آموزشی داریم، تصریح کرد: جدا شدن بخش آموزش، سیستم درمانی را چند پاره خواهد کرد و خلاف طرح های تحول سلامت و بیمه پایه است.

وی خاطر نشان کرد:بزرگترین کاری که در زمینه بهداشت بعد از انقلاب شد، به نظر بنده این ادقام و جدا کردن آن یک اشتباه غیر قابل جبران خواهد بود.

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha