ساعدي با اشاره به مشکلات ایجاد شده در روزهای اخیر خوزستان، گفت: اقدام برای طرح سوال از وزیر نیرو را انجام داده ایم و می خواهیم او را به استیضاح بکشانیم. من به نیابت از مردم خوزستان می گویم که خوزستانی ها به معذرت خواهی نیاز ندارند و به داد آنها باید برسید. خوزستان را اگر از دست دادند، ایران را از دست می دهند.

قاسم ساعدی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره این که چه اقدامی می توان برای رفع مشکل استان خوزستان در ارتباط با پدیده ریزگردها و مشکلات ایجاد شده به تبعیت آن انجام داد، اظهار داشت: ما همیشه تذکرات را به رئیس جمهور می دادیم. اقدام برای طرح سوال از وزیر نیرو را انجام داده ایم و می خواهیم او را به استیضاح بکشانیم.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه جناب آقای چیت چیان آمده و یک نوع بی ارادگی از خود نشان می دهد و هر چه وزارت نفت می گوید ایشان اطاعت می کند. گویی جان 5 میلیون انسان برایش مهم نیست و از جان آن 5 میلیونی که آنجا نفس می کشند، گذشته است.

عضو كميسيون انرژي مجلس  تصریح کرد: وزیر نیرو رفته به خوزستان و مغذرت خواهی کرده است، ولی من به نیابت از مردم خوزستان همین جا می گویم که خوزستانی ها به معذرت خواهی نیاز ندارند و به کار عملی احتیاج دارند و به داد آنها باید برسید.

وی افزود: اصلا چرا به دروغ معذرت خواهی کنیم، فقط دستور دهد که از سدها، آب بیشتری را رها کنند که مشکل حل شود. این همه داد زدن ها، بی رضایتی ها و ناراحتی مردم بابت چه چیزی است؟ بابت این است که جناب آقای چیت چیان جلوی آب را گرفته است و به نظر بنده عدم مدیریت درست آب باعث می شود که خوزستان را به چالش مبدل  کند .

ساعدی با بیان این که خوزستان به عنوان یک قطب کشاورزی کشور و به عنوان یک قطب زیربنایی اقتصاد کشور، روی آن حساب می شود، خاطرنشان کرد: خوزستان را اگر از دست دادند، ایران را از دست می دهند. خوزستان امروز به عنوان یک نقطه اتکا و اعتماد کشور است و از این بابت باید به این نقطه خوب توجه  کنند.طرح استیضاح وزیر نیرو را این هفته آماده می کینم و انجام خواهیم داد.

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha